نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

زهره کودایی، گلر تیم ملی فوتبال بانوان ایران کیست؟ + بیوگرافی

  • کد خبر: ۸۸۹۳۰
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
زهره کودایی، گلر تیم ملی فوتبال بانوان ایران کیست؟ + بیوگرافی
با وجود حواشی بسیار زیادی که حول موفقیت بزرگ بانوان فوتبالیست ایرانی توسط اردنی‌ها رقم خورد، اما زهره کودایی سنگربان کارآزموده فوتبال ایران به سلامت از این اخبار منفی عبور کرد، اما این بازیکن فوتبال بانوان کیست؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، موفقیت تیم ملی فوتبال بانوان ایران مقابل اردن و راهیابی به مسابقات جام ملت‌های آسیا توسط اردنی ها با حواشی عجیبی همراه شد و فدراسیون فوتبال اردن علیه سنگربان ارزنده فوتبال بانوان ایران شکایتی عجیب را مطرح نموند. اما زهره کودایی که یک تنه تیم ایران را به پیروزی رساند کیست؟

بیوگرافی زهره کودایی

زهره کودایی یک بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست دروازه‌بان برای ذوب آهن بازی می‌کند. او عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران است.

زهره کودایی در جریان بازی ایران و اردن توانست با مهار دو ضربه پنالتی تیم ملی فوتبال زنان ایران را تاریخ ساز کند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دربارهٔ درخشش فوتبالیست دختر ایرانی و صعود آن‌ها به جام ملت‌های آسیا نوشت: زهره کودایی برای ایران قهرمان بود. او دو پنالتی را مهار کرد تا نتیجه‌ای تاریخی برای فوتبال زنان ایران به دست آورد.

زهره کودایی در مسابقات انتخابی جام ملت‌های زنان آسیا ۲۰۲۲ توانست کلین شیت کند.

وی اصالتاً بختیاری و از طایفه کُهوایی شهرستان باغ‌ملک استان خوزستان است.

هشتگ‌هایی در حمایت از کودایی از سوی کاربران لبنانی، سوری و عربی سایر کشور‌ها به راه افتاد و روزنامه‌های معتبری نظیر الرایة قطر نیز در حمایت از کودایی، به ادعای زشت فدراسیون فوتبال اردن واکنش نشان دادند. حالا عمر مومنی که خود نیز متولد اردن است، با این طرح زیبا به نظر می‌رسد که به نوعی قصد دلجویی از کودایی را داشته است.

طرح عمر مومنی برای زهره کودایی

زهره کودایی، گلر تیم ملی فوتبال بانوان ایران کیست؟ + بیوگرافی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->