گلزنان ایران به ولز در استقلال + عکس مرادمند رسما از استقلال جدا شد| تراکتور مقصد بعدی؟ بازگشت ماجدی از کرمان بعد از ماجرای احضار چلسی چشم‌انتظار بازگشت پالمر توافق دوساله کاکوتا با استقلال | بازیکن محبوب آنچلوتی زیر نظر نکونام! ثبت‌نام سوم برای انتخابات هیئت‌فوتبال خراسان رضوی؟ کار بزرگ جودوکار الجزایری در المپیک پاریس المپیک ۲۰۲۴ پاریس | نادال و جوکوویچ بهم رسیدند روز درخشان راسل و همیلتون در بلژیک برنامه روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۳ ورزشکار در ۲ رشته نتایج روز دوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۷ مرداد ۱۴۰۳) | حذف ۳ نماینده ایران از المپیک برنامه بازی‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس + جدول استقلال و پرسپولیس در همه بازی‌های آسیایی مهمان می‌شوند مصدومیت هویلند و یورو در جریان شکست منچستریونایتد حسینی در استقلال ماندنی شد + عکس جاور: باید خوش شانس باشیم نفرات جدید در ترکیه به استقلال اضافه می‌شوند دوشنبه (۸ مرداد ماه ۱۴۰۳) دومین جلسه رسیدگی به پرونده بیرانوند و پرسپولیس نتیجه و ویدئو بازی تیم قایقرانی روئینگ دو نفره ایران در دور مقدماتی المپیک پاریس | جاور و نوروزی راهی مرحله شانس مجدد شدند نتیجه و ویدیو بازی نیما عالمیان و کائو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | تکرار توکیو برای نیما در پاریس! سوتی عجیب گزارشگر تلویزیون | برج میلاد به پاریس رسید! + ویدیو
سرخط خبرها

نتایج شب دوم هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا| برد سیتی و لیورپول در شب تلخ دورتموند

  • کد خبر: ۸۹۳۸۳
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
نتایج شب دوم هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا| برد سیتی و لیورپول در شب تلخ دورتموند
در شب دوم هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و انگلیسی‌ها برنده شدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب دوم دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و چهره برخی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شد.

در حساس‌ترین مسابقه منچسترسیتی موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد پاریس سن ژرمن و ستارگانش عبور کند. گل نخست مسابقه را امباپه برای فرانسوی‌ها به ثمر رساند، اما استرلینگ و خسوس گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند تا پوچتینو با مسی و نیمار مقابل پپ گواردیولا شکست را بپذیرند.

در دیگر دیدار این گروه لایپزیش موفق شد با ۵ گل از سد بروژ بلژیک بگذرد. به این ترتیب منچسترسیتی به عنوان سرگروه و پاریس سن ژرمن به عنوان تیم دوم از این گروه راهی مرحله بعد شدند.

در گروه لیورپول، شاگردان کلوپ توانستند با ۲ گل صلاح و تیاگو، پورتو و مهدی طارمی را مغلوب سازند. در دیگر دیدار این گروه آث میلان با ۱ گل اتلتیکومادرید را شکست داد تا شانسش را برای صعود افزایش دهد.

لیورپول با ۱۵ امتیاز از ۵ مسابقه صدرنشینی خود را قطعی کرده و ۳ تیم دیگر برای صعود می‌جنگند.

آژاکس هم با برتری ۲ بر ۱ مقابل بشیکتاش صدرنشینی خود را قطعی کرد و راهی مرحله بعد شد. اسپورتینگ لیسبون هم ۳ بر ۱ دورتموند آلمان را شکست داد تا با ۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد. اسپورتینگ با ۱ مساوی به مرحله بعد راه خواهدیافت و دورتموند راهی لیگ اروپا خواهدشد.

رئال با ۳ گل شریف مولداوی را شکست داد تا هم انتقام دور رفت را بگیرد و هم با ۱۲ امتیاز صدرنشین شود. اینتر هم ۲ گل به شاختار زد تا هر دو تیم صعودشان به مرحله بعد را قطعی نمایند. دیدار آخر دو تیم اینتر و رئال صدرنشین را مشخص خواهدکرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->