نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

توقف زیر تور

  • کد خبر: ۹۰۳۱
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹
توقف زیر تور
شکست پیام در روزی که میهمان یک سرو گردن از میزبان خود بالاتر بود
حمیدرضا معصومیان - برای تفاوت زمین تا آسمان کاله و پیام نیاز به هیچ تخصصی نیست. حتی یک والیبال نشناس هم که برای اولین بار به سالن مهران رفته باشد، روز گذشته به سادگی می‌توانست تفاوت توان و کیفیت میزبان و میهمان را بفهمد. تیم بسیار جوان و کاملا بی تجربه پیام مشهد دربرابر تیم پر مهره کاله هیچ حرفی برای گفتن نداشت. نشان به این نشان که نبرد ۲ تیم در کمتر از ۸۰ دقیقه به پایان رسید تا مازندرانی‌ها با یک پیروزی راحت مشهد را ترک کنند. آن‌ها در حالی بازی را در ۳ ست پیاپی با نتایج ۲۵-۲۵، ۲۰-۱۷ و ۲۵ -۱۹ بردند که زمان هیچ کدام از این ۳ ست به ۳۰ دقیقه نرسید! آن‌ها ست اول را در ۲۷ دقیقه، ست دوم را در ۲۵ دقیقه و ست آخر را فقط در ۲۳ دقیقه بردند تا برای آن‌هایی هم که بازی را ندیده اند، معلوم شود تیم برتر میدان میهمان بوده است، نه میزبان!

جوان و بسیار پراشتباه
پیام در بازی دیروز خود در مشهد جوان و پر اشتباه نشان داد. آن‌ها که هفته گذشته با همین بضاعت فولاد سیرجان را در شهر خودش شکست داده بودند، امیدوارنه پا به زمین گذاشتند، ولی خیلی زود معلوم شد شرایط با هفته گذشته کاملا فرق می‌کند و تیم بهروز عطایی حریف جوانش را دست کم نگرفته است. بازیکنان بسیار جوان وحید خداوردی در این بازی تلاش زیادی داشتند و در برخی از دقایق تحسین‌برانگیز هم عمل کردند، اما در مجموع آن‌ها توان مقابله با مازنی‌ها را نداشتند. کاله با داشتن رضا قرا، اسفندیار، عادل غلامی و چندین و چند مهره دیگر هر گاه اراده کرد، به امتیاز رسید. در حمله و دفاع آن‌ها تیم برتر میدان بودند و مشهدی‌ها که با داشتن دو، سه مهره بالای ۲۳ سال عملا تیم امید هستند تا بزرگ‌سال، غیر از پایین بودن سطح کیفی، پراشتباه هم بودند و در برخی از امتیازات حساس با اشتباهات کودکانه که نشان از بی‌تجربگی دارد، کار را برای خود سخت کردند. در این میان نبود تماشاگران هم بر مشکلات پیام افزوده بود تا تیم جوان عملا میزبانی دست و پا بسته باشد. شاید، فقط شاید، اگر دیروز تماشاگران از حضور در سالن محروم نبودند، جوان‌های پیام به پشتوانه حضور مردم و تشویق آن‌ها دست‌کم این قدر آسان نمی‌باختند!

اخراجی‌ها روی جایگاه
پیام غیر از جوانی و نداشتن تماشاگر در این بازی ۴ بازیکن اصلی و غیربومی خود را هم نداشت تا این مسئله هم قوز بالای قوز شود. مشکلاتی که این بازیکنان در مسابقه هفته گذشته تیم ایجاد کرده بودند، باعث شده بود سر مربی پیام قید آن‌ها را برای استفاده در این بازی بزند؛ حتی اگر به قیمت از دست رفتن نتیجه بازی شود. رفتار‌های سخیف این بازیکنان که روز گذشته با بی‌خیالی و بی‌اعتنایی روی سکو‌های جایگاه لم داده و با پا‌های دراز کرده شاهد باخت تیمشان بودند، برای همه آن‌هایی که در سالن بودند، ثابت کرد که آن‌ها برای پیام بازیکن نخواهند شد. به نظر می‌رسد هم برای پیام و هم برای این بازیکنان تصمیم درست قطع همکاری باشد؛ چرا که مثل روز روشن است نه پیام تیم خوبی برای این بازیکنان است ونه این بازیکنان مهره‌هایی هستند که بتوانند گره از کار این تیم جوان باز کنند.

احتمال لغو بازی پیام با گنبد
پیام یکشنبه هفته آینده باید در گنبد به مصاف شهرداری این شهر برود. مسابقه‌ای که برگزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ممکن است یا عقب بیفتدیا به جای گنبد در مشهد برگزار شود. علی شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل باشگاه پیام مشهد، درباره بازی هفته ششم تیمش مقابل شهرداری گنبد گفت: پورحسن، سرپرست سازمان لیگ، ابتدا گفت گنبد برای میزبانی این مسابقه مشکل دارد و ما هم قبول کردیم برای همکاری میزبان این بازی باشیم، اما بعد از ۲۴ ساعت از سازمان لیگ تماس گرفتند و اعلام کردند این بازی کلا به تعویق بیفتد که ما هم رسما مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردیم. وی ادامه داد: با این پیشنهاد موافق نیستیم؛ چون برنامه‌ریزی کردیم و نمی‌خواهیم برنامه نیم‌فصلمان به هم بخورد. پیام بعد از این بازی روز چهارشنبه هفته آینده در اولین بازی که می‌تواند از امتیاز تماشاگر استفاده کند، میزبان سایپا خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->