وزیر کشور در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری: دوره زمانی ۳۵ روزه انتخابات متاثر از فضای اندوه بار شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهانش بود پزشکیان در مراسم تنفیذ: سپاسگزار رهبر معظم انقلاب و خاک پای ملت شریف ایران هستم متن حکم تنفیذ مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور، جمهوری اسلامی ایران + فیلم به یاد شهید رئیسی؛ از تنفیذ تا شهادت مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی + عکس و فیلم اهدای «شرح نهج‌البلاغه» نوشته رهبرمعظم انقلاب به رئیس جمهور منتخب کار رسمی دولت چهاردهم؛ امروز پس از تنفیذ توسط رهبر انقلاب آغاز می‌شود حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مزارع شبعا (۷ مرداد ۱۴۰۳) کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در نوار غزه واکنش‌ها به کشتار «مجدل شمس» توسط اسرائیل موشک ضدهوایی "اسرائیل"، علت حادثه مجدل شمس بوده است قالیباف: عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است حمله حزب‌الله به سامانه پهپادی اسرائیل + فیلم (۶ مرداد ۱۴۰۳) شمار کشته‌های حمله به مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه به ۱۱ نفر رسید دفتر ناتو در اردن مرکز هماهنگی و پشتیبانی از امنیت اسرائیل است تجمع اعتراضی علیه تعطیلی مرکز اسلامی مسلمانان در فرانکفورت آلمان تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو ادامه دارد + فیلم (۶ مرداد ۱۴۰۳) اظهارات تحریک‌آمیز مقامات صهیونیست در پی حادثه «مجدل شمس» آیا نتانیاهو با هریس اختلاف دارد؟ حزب‌الله لبنان، حمله به «مجدل الشمس» جولان اشغالی را تکذیب کرد ۹ کشته و ۳۰ زخمی در حمله پهپادی به جولان اشغالی
سرخط خبرها

اظهارات جدید وزرای خارجه ایران و آمریکا درباره مذاکرات وین

  • کد خبر: ۹۰۴۴۷
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
اظهارات جدید وزرای خارجه ایران و آمریکا درباره مذاکرات وین
وزیر امور خارجه آمریکا گفت: هنوز برای تعامل معنادار ایران در مذاکرات هسته‌ای دیر نشده است. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با تاکید براینکه تهران با عزم جدی و دستورکار روشن و منطقی شده به وین رفته است، گفت: اما درباره اراده و نیت آمریکا و سه کشور اروپایی خوش بین نیستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر خارجه ایالات متحده روز پنجشنبه گفت "به زودی و شاید تا همین یکی دو روز آینده"، معلوم خواهد شد که آیا ایران برای دستیابی به توافق در مذاکرات هسته‌ای وین، حسن نیت دارد یا نه.

بلینکن که در حاشیه کنفرانس امنیت و همکاری اروپا در استکهلم با خبرنگاران صحبت می‌کرد، در عین حال گفت که «لفاظی های» اخیر ایران جایی برای خوش‌بینی باقی نگذاشته است.

او اظهار داشت: «باید به شما بگویم که اقدامات و لفاظی‌های اخیر جایی برای خوش‌بینی ما باقی نمی‌گذارد. اما با وجود این‌که ساعات آخر در حال سپری شدن است، برای ایران دیر نیست که این روند را معکوس کند».

وزیر خارجه آمریکا گفت که روز پنجشنبه درباره مذاکرات هسته‌ای ایران، با همتایان روس و اسرائیلی خود بحث‌ و تبادل‌ نظر کرده است.

بلینکن افزود: «هنوز این فرصت برای ایران وجود دارد تا در مذاکرات هسته‌ای به توافق معناداری دست پیدا کند».

امیرعبداللهیان: درباره نیت آمریکا و سه کشور اروپایی خوش بین نیستیم

همزمان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در تبادل نظر تلفنی با وزیر امور خارجه ژاپن با تاکید براینکه تهران با عزم جدی و دستورکار روشن و منطقی شده به وین رفته است، گفت: اما درباره اراده و نیت آمریکا و سه کشور اروپایی خوش بین نیستیم.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با هایاشی یوشیماسا همتای ژاپنی خود درباره روابط دو جانبه و تحولات منطقه ای و بین‌المللی گفت وگو و تبادل نظر کرد.

منبع: انتخاب

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->