امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | بازگشت یاسمین مقبلی و فضانوردان مأموریت «کرو-۷» ناسا به زمین تیک تاک اپلیکیشن TikTok Photos را برای اشتراک تصاویر عرضه می‌کند
سرخط خبرها

سیستم عامل اختصاصی هوآوی در راه است

  • کد خبر: ۹۰۵۰۲
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
سیستم عامل اختصاصی هوآوی در راه است
یکی از مدیران ارشد هواوی در مصاحبه اخیر خود اشاره کرد که غول ارتباطات چینی احتمالا سال آینده میلادی سیستم عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی را برای کاربران تمام جهان عرضه خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق گزارش HuaweiCentral، نشریه رومانیایی اخیرا با «درک یو» رئیس تجارت مصرف کننده هواوی در اروپای مرکزی و شرقی، شمال کانادا و ترکیه مصاحبه کرده است. یو در مصاحبه خود ادعا کرد که غول فناوری چین می‌تواند سیستم عامل اختصاصی خود را از سال آینده در دسترس کاربران جهان قرار دهد.

در حال حاضر سیستم عامل هارمونی هواوی فقط در دسترس کاربران چین و چندین دستگاه مختلف از جمله موبایل و لوازم خانگی هوشمند قرار دارد. غول ارتباطات چین هنوز سیستم عامل خود را در سطح جهانی عرضه نکرده است.

در حال حاضر، گفته می‌شود که بیش از ۱۴۰ گوشی، تبلت، دستگاه‌های هوشمند با نمایشگر و موارد دیگر از این سیستم عامل پشتیبانی می‌کنند. البته باید اشاره کرد که با وجود این گزارش، عرضه جهانی آن هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. مقام ارشد هواوی همچنین اضافه کرد که نسخه فعلی سیستم عامل هارمونی در درجه اول برای کاربران چینی طراحی شده است و هم اکنون توسط بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر نصب شده است.

هواوی برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ و در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از سیستم عامل اختصاصی هارمونی با تاکید بر قابلیت‌های متقابل آن رونمایی کرد.

سال گذشته غول فناوری چین به صورت رسمی از هارمونی ۲.۰ رونمایی کرد که با پیشرفت‌های زیادی همراه بود و همچنین لیست دستگاه‌های واجد شرایط دریافت آن را نیز گسترش داد. در اوایل سال جاری نسخه سوم این سیستم عامل نیز معرفی شد که قرار است اولین نسخه بتا آن در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار بگیرد.

در حالی که این مدیر اجرایی به عرضه جهانی سیستم عامل اشاره کرد، هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه بت نیز در دسترس کاربران غیر چینی قرار خواهد گرفت یا خیر.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->