مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید
سرخط خبرها

مشخصات تبلت جدید سامسونگ برای کودکان

  • کد خبر: ۹۲۵۳۵
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
مشخصات تبلت جدید سامسونگ برای کودکان
سامسونگ تبلت کودکان GALAXY TAB A KIDS را با امکان نظارت کامل والدین معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار تبلت‌ها رونق چند سال پیش را  ندارد اما چند وقتی است که با استقبال کودکان، نوجوانان و حتی طراح‌ها مواجه شده و کمی رشد کرده است. سامسونگ از این رو به تازگی تبلت Galaxy Tab A Kids را برای کودکان معرفی کرده که از قابلیت‌ها و مشخصاتی ویژه برای این گروه از کاربران برخوردار است.

این تبلت که نسخه‌ای از گلکسی تب A7 Lite به شمار می‌آید، در همکاری با برخی شرکای تجاری سامسونگ مانند LEGO، اپلیکیشن‌های سرگرمی کودکانه داشته و بیشتری از ۲۰ نرم‌افزاری آموزشی روی آن نصب شده است. سامسونگ گلکسی تب A کیدز را به یک دستیار دیجیتال به نام Marusia نیز مجهز کرده که برای بچه‌ها موسیقی، داستان و بازی پخش می‌کند. 

این دستگاه در رنگ‌های روشن به بازار عرضه خواهد شد و بر اساس اعلام سامسونگ، با قیمتی در حدود ۲۰۰ یورو قابل خریداری خواهد بود.

سامسونگ Galaxy Tab A Kids را قعلاً تنها در کشور روسیه عرضه کرده و هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ معرفی آن برای دیگر نقاط جهان ارائه نداده است.

مشخصات تبلت جدید سامسونگ برای کودکان

رابط کاربری ویژه کودکان این تبلت به پدر و مادرها اجازه می‌دهد تا دسترسی بچه‌ها به محتوا را محدود کرده و روی آن نظارت کامل داشته باشند. گلکسی تب A کیدز به یک کاور مقاوم در برابر شوک مجهز شده تا در هنگام افتادن ناگهانی، آسیبی به آن وارد نشود. تامین انرژی این دستگاه نیز بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده که برای ۲۴ ساعت از شارژ مجدد بی نیاز است.

نمایشگر TFT تبلت Galaxy Tab A Kids اندازه‌ای۸.۷ اینچی داشته و با حاشیه‌های نازک، رزولوشن ۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل را به نمایش در می‌آورد. در بخش سخت‌افزاری نیز حضور تراشه Helio P22T با هشت هسته را شاهد هستیم که حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در کنار آن قرار گرفته‌اند.

این تبلت Wi-Fi یک دوربین سلفی۵ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۸ مگاپیکسیلی دارد نیز که با وضوح Full HD فیلم‌برداری می‌کند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->