واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

فروش دلار قفل شد؛ صرافی‌ها باجه‌های فروش خود را بسته‌اند (۱۳ آذرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۰۶۰۴
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
فروش دلار قفل شد؛ صرافی‌ها باجه‌های فروش خود را بسته‌اند (۱۳ آذرماه ۱۴۰۰)
بازار ارز در حال نوسان افزایشی است، اما هنوز به قیمت ثابت نرسیده به همین علت نیز صرافی‌های مجاز باجه‌های فروش خود را بسته‌اند و می‌گویند امروز معامله‌ای نمی‌کنند. این در حالی است که در بازار غیررسمی دلالان دلار را در کانال ۳۰ هزار تومان می‌فروشند.

به گزارش شهرآرانیوز، مذاکرات برجامی روز گذشته به پایان رسید، اولین واکنش‌های صبح امروز بازار ارز از میل به افزایش قیمت در این بازار خبر می‌دهد. صرافی ملی نیز قیمت دلار را با افزایش ۴۰۰ تومانی اعلام کرد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۷۷۳۳ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۷۱۸۴ تومان تعیین شد. اما در بازار آزاد نرخ‌های بیشتری اعلام می‌شود.

در شرایط فعلی بازار ارز در حال نوسان برای پیدا کردن نقطه ثابتی است، احتمالا به همین علت هم هست که صرافی‌های مجاز در چند ساعت اخیر خریدوفروش نمی‌کنند. بیشتر آن‌ها می‌گویند که امروز معامله‌ای انجام نمی‌شود، برخی دیگر هم عنوان می‌کنند که دلاری برای فروش ندارند.

صرافی‌ها، اما نرخ فروش را ۲۸ هزار تومان اعلام می‌کنند، آن‌ها می‌گویند که قیمت دلار دولتی با ارائه پاسپورت و بلیت ۲۸ هزار تومان است.

اما وضعیت خریدوفروش در بازار آزاد متفاوت‌تر است.

دلالان بازار ارز می‌گویند در حال حاضر قیمت فروش دلار آزاد ۳۰ هزار تومان است. یکی از دلالان می‌گوید: «برای خرید دلار باید چند ساعت صبر کنید که قیمت ثابت شود.» بنابراین این فعالان بازار ارز نیز منتظر نقطه ثبات قیمت دلار هستند.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->