تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است
سرخط خبرها

توافق با شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات

  • کد خبر: ۹۰۶۸
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
توافق با  شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات
وزیر کشور با بیان اینکه درباره انتخابات الکترونیکی با شورای نگهبان به توافق رسیده‌ایم، گفت: در بحث اخذ و شمارش شوراها در دوره‌های قبل انتخابات الکترونیک را بدون اشکال برگزار کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر کشور درخصوص الکترونیکی برگزار شدن انتخابات مجلس گفت: شورای نگهبان باید نرم‌افزارها و مسائل فنی ما را در جلسات کارشناسی بررسی کند، اگر به توافق مشترک رسیدیم، اجرا می‌کنیم، امیدواریم به توافق برسیم چون این مساله تایید و تجربه شده و نسبت به روند آن اطمینان داریم.

عبدالرضا رحمانی فضلی امروز 5 شنبه 23 آبان در حاشیه همایش سراسری هیات‌های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما ۴۵ یا ۵۰ فرماندار داریم که سرپرست هستند و به سرپرست نمی‌توان برای انتخابات حکم داد و اینها باید تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اگر مواردی را تشخیص دهیم که قطعا باید بنا به دلایل کارآمدی عوض شوند یا جابه‌جایی در جای دیگر صورت گیرد، این جزو وظایف ما است. این مساله مهمی است که جابه‌جایی و تعویض‌ها منجر به برداشت غلط نشود.

رحمانی فضلی بیان کرد: در حین انجام انتخابات هیات‌های نظارت را داریم، هرجا خلافی صورت گیرد، چه تغییر کنند چه نکنند و هرجا هر دستگاه اجرایی اعم از دولت یا غیر دولت در انتخابات دخالت کند، هیات‌های نظارت باید نظارت و گزارش کرده و برخورد کنند.

وزیر کشور در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تامین امنیت آرا در انتخابات الکترونیک، گفت: با شورای نگهبان به توافق رسیدیم. بحث احراز هویت‌ها را با قوت انجام می‌دهیم‌. در بخش اخذ و شمارش آرا در انتخابات شوراها در دور قبل در ۱۴۰ شهرستان بدون هیچ‌گونه اشکالی انتخابات الکترونیک را اجرا کردیم. شورای نگهبان باید نرم‌افزارها و مسائل فنی ما را در جلسات کارشناسی بررسی کنند، اگر به توافق مشترک رسیدیم، اجرا می‌کنیم، امیدواریم به توافق برسیم چون این مساله تایید و تجربه شده و نسبت به روند آن اطمینان داریم.

وی اضافه کرد: برای کشور ما بد است نتوانیم در انتخابات مهمی مانند شوراها بخشی را به صورت الکترونیک انجام دهیم. تلاش کردیم رضایت دوستان را در حوزه‌های کارشناسی جلب کنیم، صحبت‌ها ادامه دارد، ان‌شاءلله به نتیجه خواهیم رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->