سرخط خبرها

از «هفت روز در بهشت» تا «برترین آرزو»

  • کد خبر: ۹۱۴۱
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۰
از «هفت روز در بهشت» تا «برترین آرزو»
در جمع دست‌اندرکاران و فعالان موسسه جوانان آستان قدس از تازه‌ترین محصولات فرهنگی‌هنری این موسسه رونمایی شد
زوزنی| در مراسمی که عصر چهارشنبه گذشته در سینماهویزه مشهد برگزار شد، از مستند «هفت روز در بهشت» و مجموعه کتاب‌های «برترین آرزو»، محصول مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، رونمایی شد.
در این مراسم همچنین تصاویری روایت‌گونه از دیدار تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از مسئولان موسسه جوانان آستان قدس و دست‌اندرکاران اردوهای معرفتی «هفت روز در بهشت» با رهبر انقلاب پخش شد که برای نخستین‌بار منتشر می‌شد.
مجموعه «برترین آرزو» در هفت جلد، محتوای معارف کاربردی برای نوجوانان را دربر دارد. حجت‌الاسلام محمد‌حسن وکیلی این مجموعه را در مدت دو سال تالیف کرده است.
همچنین اردو‌های معرفت‌افزایی «هفت روز در بهشت» با هدف ارتقای معنویت و عقلانیت در نسل نوجوانِ نخبه کشوری و دانش‌آموزان ممتاز مدارس کشور برای اولین‌بار، به ابتکار موسسه جوانان آستان قدس، امسال در ۱۹ دوره در مشهد برگزار شد.

آرزوی امروز برای فردا
در این مراسم روایتی از دیدار صمیمانه تولیت و مسئولان موسسه آستان قدس رضوی با رهبر انقلاب که شهریور امسال در حرم مطهر رضوی صورت گرفته بود، پخش شد. در این روایت آمده بود که رهبر انقلاب خطاب به حاضران در آن جلسه فرمودند: «انجام این کار‌ها و به ثمر رسیدن آن‌ها به‌خاطر جوان بودن شماست. فارغ از همه خصوصیاتی که خداوند به شما داده است، مهم‌ترین خصوصیت شما جوان بودن است. دل جوان به جهت صفا و پاکی، آمادگی جذب رحمت الهی را بیشتر دارد. در این راه اصلا خسته نشوید و قوی حرکت کنید. موانع نباید شما را خسته کند. در قبل انقلاب در همین شهر مبارزین، خودشان و خانواده‌شان با انواع محرومیت‌ها و سختی‌ها روبه‌رو بودند؛ از شکنجه و ترور و آزار تا زندان و چیز‌های دیگر، ولی خدا دل‌های این‌ها را امیدوار نگه‌داشت. نتیجه‌اش شد پیروزی انقلاب و حاکمیت اسلام؛ چیزی که در آن زمان یک‌درصد هم احتمال نمی‌داد اتفاق بیفتد. مسیر درستی را درپیش گرفتید. اگر شما در این راه استقامت کنید و مشکلات مانع شما نشود، فردای این کشور آن چیزی خواهد بود که آرزوی امروز شماست؛ یعنی حاکمیت اسلام، تشکیل دولت اسلامی و شکل‌گیری واقعی حکومت واحد اسلامی و جهانی شدن آن. قطعا این اتفاق خواهد افتاد. موانع پیش‌رو را رد کنید. اگر قابل رد کردن نبود، آن‌ها را دور بزنید و مسیر را ادامه بدهید.».
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->