زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند
سرخط خبرها

چرا رتبه‌بندی معلمان تاکنون اجرایی نشده است؟

  • کد خبر: ۹۱۷۰۴
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
چرا رتبه‌بندی معلمان تاکنون اجرایی نشده است؟
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از عدم اجرای رتبه‌بندی معلمان در دولت سابق گفت: مجلس بدنبال بررسی ترک فعل و تعلل مدیران دولت سابق در این باره است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحمد مولوی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و تحقیقات شورای اسلامی درباره رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: با اینکه طبق قانون برنامه ششم توسعه باید نظام رتبه‌بندی معلمان اجرا می‌شد و در قانون بودجه ۱۴۰۰ هم به چنین چیزی اذعان شده و در اسناد بالادستی نظیر سند تحول بنیادین به این موضوع تأکید شده است، اما متأسفانه رتبه‌بندی معلمان در دولت سابق با بی‌مهری مدیران مواجه شده است.

وی افزود: دولت سابق و مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش باید پاسخ دهند چرا در اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان کوتاهی کرده‌اند؟ چرا لایحه‌ای به مجلس نفرستادند؟   مدیرانی که در طول ۱۰ سال اخیر در این زمینه ترک فعل کردند باید پاسخگو باشند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: آذر ماه در حال پایان است و به زودی وارد بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ خواهیم شد در حالی که باید نظام رتبه‌بندی در سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شد.

وی گفت:‌نظام تعلیم و تربیت پایه جامعه است و باید به زیرساخت جامعه کمک کرد.

مولوی افزود:  اجرای رتبه‌بندی معلمان حق مسلم فرهنگیان است هر چند که الزامات قانونی زیادی هم در این باره وجود دارد و تعلل شایسته نیست.

وی افزود: هم اکنون بحث آئین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان و شیوه اجرای آن است مدلی که هم اکنون باری اجرای این نظام در کمیسیون آموزش مجلس تدوین شده مطلوب است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: اگر اجازه داده می‌شد تا سقف اعتبار و بودجه رتبه‌بندی معلمان را اجرا می‌کردیم و معلمان از اجرا مطمئن می‌شدند قطعا آن‌ها کمک‌حال دولت هم بودند چرا که آن‌ها درک زیادی از شرایط اجتماعی، اقتصادی و بی‌پولی کشور دارند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->