زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کورس پرسپولیـس با پیکان بـــرای رسیـدن به صـدر

  • کد خبر: ۹۲۱۳۲
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کورس پرسپولیـس با پیکان بـــرای رسیـدن به صـدر
سرخ‌پوشان برای ماندن در جمع مدعیان امروز باید روبه‌روی حریفشان به برتری برسند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری ۷ مسابقه به پایان می‌رسد. در بازی‌های مهم امروز، پرسپولیس برای عقب‌نماندن از کورس مدعیان باید پیکان را از پیش‌رو بردارد و گل‌گهر سیرجان که این‌روز‌ها امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خودش می‌بیند، در یک بازی دشوار باید از فولاد پذیرایی کند. آلومینیوم اراک هم که تا اینجای کار در قامت یک مدعی ظاهر شده است، به میهمانی نساجی مازندران خواهد رفت.

پیکان – پرسپولیس / ساعت ۱۶:۰۰

سرخ‌پوشان پایتخت هفته پیش یک لغزش کوچک داشتند و به‌همین‌خاطر صدر جدول را به‌راحتی از دست دادند. پرسپولیسی‌ها با یک تساوی بدموقع تا رده ششم جدول هم سقوط کردند و در این بازی چیزی برای از‌دست‌دادن ندارند و با همه توان مقابل پیکان صف‌آرایی خواهند کرد. خط حمله سرخ‌ها در لیگ امسال طراوت چندانی نداشته است و با رفتن شهریار مغانلو به نظر می‌رسد هنوز تیم گل‌محمدی در این منطقه مشکل دارد. مشکلات گل‌محمدی در این بازی با توجه به غیبت مهدی ترابی مطمئنا بیش از‌پیش خواهد بود.

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس در بازی با هوادار دچار مصدومیت شد و به این بازی نرسید، بدین‌ترتیب احتمالا شاهد حضور سیامک نعمتی از ابتدا در ترکیب این تیم باشیم. حریف پرسپولیس، تیمی است که در ۳ هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته و ۲ باخت و یک مساوی در کارنامه‌اش ثبت شده و مجتبی حسینی به‌دنبال تغییر شرایط تیمش جلوی پرسپولیس است.

بازی استراتژیک برای دوستان قدیمی

یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی که در نساجی، صبای قم، پرسپولیس، ذوب‌آهن و تراکتور کنار یکدیگر بودند، در‌حالی برای سومین‌بار مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که ۳ امتیاز بازی امروز، برای هر ۲ نفر اهمیت زیادی دارد. یحیی بعد از توقف مقابل هوادار، نیاز به برد در بازی فردا دارد تا فاصله‌اش با صدر جدول را کم کند و مجتبی حسینی که در هر ۲ بازی قبلی‌اش در ورزشگاه دستگردی مقابل تیم‌های مدعی شکست خورده است، دوست ندارد از کسی شکست بخورد که او را استادش می‌داند و پیش‌از‌این گفته بود که به دستیاری یحیی گل‌محمدی افتخار می‌کند.

برتری مطلق پرسپولیس در تاریخ

تیم‌های پرسپولیس و پیکان تاکنون ۳۲ بار در رقابت‌های لیگ برتر رو‌در‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که ۲۴ بار پرسپولیس و ۴ بار پیکان پیروز شده‌اند و ۴ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. به‌این‌ترتیب جدال پرسپولیس و پیکان را می‌توان یکی از یک‌طرفه‌ترین تقابل‌ها در تاریخ لیگ برتر بدانیم؛ جدالی که ۷۵درصد آن با پیروزی پرسپولیس همراه بوده است و در ۳۲ بازی، پیکان فقط ۴ بار پیروز بوده است. در ۳۲ جدال ۲ تیم همچنین ۸۵ گل به ثمر رسیده است که سهم پرسپولیس ۵۸ گل و سهم پیکان ۲۷ گل بوده است. نکته جالب‌توجه در تقابل‌های اخیر ۲ تیم، پیروزی پرسپولیس در هر ۷ رویارویی اخیر بوده است. آخرین برد پیکان برابر پرسپولیس به آخرین روز‌های تابستان‌۹۶ باز‌می‌گردد.

نساجی مازندران - آلومینیوم اراک / ساعت ۱۵:۰۰

بزرگ‌ترین مشکل این فصل نساجی، بازی‌نکردن در زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر است؛ ورزشگاهی که زیر کشت رفته است. این تیم مجبور است در شهر ساری میزبان حریفان باشد و این مسابقه هم در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد. نساجی ده‌امتیازی در رده دهم جدول لیگ ایستاده است و برای رسیدن به رتبه‌های بهتر، تلاش می‌کند.

آلومینیوم هم یکی از ۳ تیم بدون‌شکست لیگ است که نتایجی فراتر از انتظار با رسول خطیبی گرفته است. آلومینیوم این فصل یکی از مدعیان شده و اگر در این مسابقه پیروز شود، شانس صدرنشینی در ثلث اول لیگ برتر را دارد. آلومینیوم در پایان هفته نهم لیگ، به‌دلیل گل زده کمتر نسبت به گل‌گهر و سپاهان در رده سوم است. این تیم با یک گل خورده، مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.

تراکتور- نفت مسجدسلیمان / ساعت ۱۵:۰۰

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان شکست خورد و با ۸‌امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. سولدو، سرمربی تراکتور، دوست ندارد که بار دیگر در لیگ برتر فوتبال شکست بخورد؛ به‌همین‌علت تیم خود را با تمام قوا روانه زمین مسابقه می‌کند تا با برد برابر نفت مسجد‌سلیمان شکست هفته قبل را جبران کند. غیبت اخباری، دروازه‌بان تراکتور، به معضلی جدی برای سولدو تبدیل شده است. با توجه به اینکه ناصر سالاری، جانشین اخباری، اشتباهاتی درون دروازه داشته است، این احتمال وجود دارد که مهدی حقیقت، گلر سرخ‌پوشان تبریزی در بازی روز چهارشنبه باشد.

محمدرضا اخباری تنها‌غایب تراکتور برابر تیم نفت مسجد‌سلیمان محسوب می‌شود؛ اما پیمان بابایی، شاهین ثاقبی، علی دشتی و رضا دهقانی با حضور در تمرینات گروهی احتمال دارد به بازی امروز برسند. در‌آن‌طرف، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم ذوب‌آهن به تساوی دست یافت و با ۷‌امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت. شاگردان کمالوند در وضعیت مناسبی قرار ندارند و به برد برابر تراکتور نیاز مبرم دارند تا شرایط خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند. کمالوند سابقه سرمربیگری در تراکتور را داشته و شناخت خوبی از نحوه بازی تیم سابقش دارد.

گل‌گهر- فولاد / ساعت ۱۷:۰۰

یک مسابقه فینال‌گونه و حساس را در سیرجان شاهد خواهیم بود؛ جایی‌که گل گهر، صدرنشین بدون باخت مسابقات، میزبان فولاد‌خوزستانی است که از هفته دوم به بعد دیگر شکست نخورده است. تقابل امیر قلعه‌نویی با جواد نکونام، سرمربی فولاد، به‌خودی‌خود جذاب است. سرمربی و کاپیتان اسبق استقلال در‌حالی رو‌درروی یکدیگر قرار می‌گیرند که ۲ تیم در جدول لیگ شرایط متفاوتی دارند.

فولاد خوزستان سیزده‌امتیازی در رده هفتم جدول است. تمامی مدعیان از استقلال و سپاهان گرفته تا پرسپولیس و آلومینیوم در این بازی طرف‌دار فولاد هستند تا بتواند ترمز گل‌گهر را بکشد. البته فولاد در صورت پیروزی، خودش هم به جمع مدعیان و بالانشینان اضافه خواهد شد. این بازی حسن‌ختام ثلث اول لیگ برتر خواهد بود و یک‌سوم مسابقات با این دیدار به پایان می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->