سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

مدیر «آدیداس» مدیر «بایرن» شد

  • کد خبر: ۹۲۳۶
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۸
مدیر «آدیداس» مدیر «بایرن» شد
بازنشستگی اولی هوینس بعد از ۴۰ سال خدمت در مونیخ
اولی‌هوینس پس از ۴۰ سال حضور در کادر مدیریتی باشگاه بایرن‌مونیخ سرانجام به آخر راه رسید و بازنشست شد. در گردهمایی سالانه باشگاه، هوینس در یک مراسم احساسی آخرین سخنرانی‌اش به‌عنوان رئیس باشگاه را انجام داد و بر اساس رأی‌گیری انجام‌شده، هربرت هاینر به‌عنوان جانشین او انتخاب شد. در مراسمی که توسط باشگاه بایرن‌مونیخ برای خداحافظی با اولی‌هوینس، رئیس این باشگاه، برگزار شده بود، درحالی‌که نیم قرن حضور او در بایرن ازسوی اسطوره‌های این باشگاه مورد تقدیر قرار می‌گرفت، هوینس بار‌ها احساسی شد و به گریه افتاد.

همه‌چیز تمام شد!
درحالی‌که هزاران نفر از هواداران بایرن در این مراسم حضور داشتند، زمانی که از هوینس شصت‌وهفت‌ساله خواسته شد به روی صحنه برود، او پشت میکروفون قرار گرفت و گفت: «تمام شد، از همه شما متشکرم». این سخنان کافی بود تا اشک هوینس سرازیر شود و همه حاضران در مراسم به تشویق او بپردازند. درحالی‌که همه به حالت ایستاده هوینس را تشویق می‌کردند، لبخندی بر چهره او نشست و از همه هواداران بایرن تشکر کرد. هوینس در ادامه صحبت‌هایش گفت: «شما حدود ۵۰ سال در کنار من بودید. شما بودید که زندگی من را زیباتر کردید». هوینس در طول صحبت‌هایش که در سالن المپیک مونیخ برگزار شده بود، بار‌ها به گریه افتاد و مجبور شد سخنرانی‌اش را قطع کند. هوینس در پایان مراسم از همه اعضای باشگاه بایرن خواست اتحاد و همبستگی درونی را هرگز فراموش نکنند. او دراین‌باره گفت: «حریفان همیشه منتظر شکست‌دادن ما هستند. شما نباید اجازه بدهید چنین اتفاقی بیفتد. شما باید یک تیم قوی بسازید و باشگاه را در اوج قدرت نگه دارید. باشگاه بایرن‌مونیخ باید اعتمادبه‌نفس داشته باشد، از جامعه غافل نباشد و البته از غرور دوری کند».

هاینر: رئیسی برای تمام باشگاه خواهم بود
رئیس شصت‌وپنج‌ساله جدید باشگاه چندسالی است در هیئت‌مدیره بایرن‌مونیخ حضور دارد. او از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ مدیرعامل کمپانی آدیداس بوده و از آن زمان در کادر مدیریتی بایرن‌مونیخ حضور داشته است. هاینر از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۱ هم بیشتر در پست‌های مدیریت فروش و بازاریابی آدیداس مسئولیت داشته است. هاینر پس از انتخابش به‌عنوان رئیس جدید باشگاه بایرن‌مونیخ گفت: بسیار خوش‌حالم که جانشین شما (اولی هوینس) خواهم بود و دریافت پست ریاست باشگاه برای من افتخار بسیار بزرگی است. من این باشگاه را دوست دارم و برای تمامی کارمندان آن نهایت احترام را قائلم. به شما قول می‌دهم رئیسی برای تمام باشگاه باشم. باشگاه امکانات نامحدودی دارد. من ۳۰ سال تجربه کار در آدیداس را به‌همراه دارم، یک شبکه بزرگ از تجارت و ورزش و اکنون در سومین پستم، ریاست باشگاه بایرن‌مونیخ را تجربه می‌کنم و برای آن شورواشتیاق فراوانی دارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->