حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

صدری خواستار ورود دستگاه نظارتی به پرونده کالدرون و پرسپولیس

  • کد خبر: ۹۲۹۲۹
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
صدری خواستار ورود دستگاه نظارتی به پرونده کالدرون و پرسپولیس
مجید صدری خواستار ورود نهاد نظارتی به پرونده کالدرون شده است. صدری از مسببان عقد قرارداد با کالدرون می‌خواهد پیرامون این موضوع شفاف سازی کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپپولیس درباره بدهی به کالدرون اظهارات تازه‌ای انجام داده و خواستار رسیدگی دستگاه نظارتی به این موضوع شده است. صدری می‌گوید: «دستگاه‌های نظارتی باید به قرارداد باشگاه‌ها نظارت کنند. رسول پناه هم اعلام کرد وی با ۱۰۰ هزار دلار کارش انجام می‌شد، اما چرا همه فحش‌ها را ما خوردیم و تهمت‌ها را شنیدیم، اما چرا کسی جواب نمی‌داد؟ کاری که می‌توانستیم با ۱۰۰ هزار دلار جمع کنیم با التماس با ۷۵۰ هزار دلار جمع کردیم. این سوالی است که به عنوان یک هوادار در ذهن من است و باید یکی به آن جواب بدهد. من باید پاسخگوی عملکرد خودم باشم حتی اگر ۱۰ سال بعد باشد. بیایند و بگویند به این دلیل که جایی دیگر مشکل داشتیم ۱۰۰ هزار دلار را ندادیم و این کار را نکردیم.»

 سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: «پولی که با ۱۰۰ هزار دلار جمع می‌شد را چرا جمع نکردند. نمی‌گوییم مقصر هستند، اما مطالبه داریم تا به مردم جواب بدهند. چرا ما باید در فضای مجازی توهین بشنویم، اما افرادی که این پرونده را درست کردند جواب ندهند. ما و سجادی به پایان این پرونده رسیدیم. پول تهیه شد. ما هم در باشگاه پرسپولیس دنبال پایین آوردن هزینه‌ها هستیم. یکی از این موارد هم در پرونده کالدرون بود. با کمک سجادی پولی تهیه کرده و نامه‌ای به بانک مرکزی زدیم تا کاری که قبلا در این باشگاه انجام نشده بود صورت بگیرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->