میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند افطار زائران حرم امام رضا(ع) در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) + فیلم آیت‌الله نوری همدانی جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد پذیرایی از ۱۴هزار روزه اولی پای سفره افطار امام رضا(ع)
سرخط خبرها

دریافت دز سوم واکسن طبق توصیه متخصصان ضروری است

  • کد خبر: ۹۳۹۲۹
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
دریافت دز سوم واکسن طبق توصیه متخصصان ضروری است
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دز سوم واکسن را دریافت کرده ام و دریافت دز سوم واکسن مطابق توصیه متخصصان ضروری است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد، گفت: دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده ام و دریافت دز سوم مطابق گفته و توصیه متخصصان ضروری است و در این رابطه، قطعا نظر متخصصان باید اجرا شود.

وی گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و علمی به عموم مردم در مقابله با کرونا به‌ویژه در مقابله با سویه جدید این ویروس اهمیت ویژه‌ای دارد و مردم باید بدانند که اگر مدارس و مهدکودک‌ها بسته می‌شود؛ به چه خاطر است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ستاد کرونا در موضوع رسانه عملکرد ضعیفی دارد.

وی گفت: آقای دکتر گفتند کودکان سه تا ۱۲ سال مخزن ویروس هستند، توجیه که این بچه مخزن این ویروس قرار می‌گیرد بدون این که مبتلا شود، باید رسانه‌ای شود تا مردم در جریان قرار بگیرند؛ اگر ستاد کرونا و کمیته علمی فعالیت رسانه‌ای خودشان را توسعه دهند و این کودکان می‌توانند ناقل باشند و همه خانواده را مبتلا کنند، خود مردم توجه کرده و ترتیب اثر می‌دهند، اما الان همه اعتراض دارند که چرا مهدکودک‌ها را تعطیل می‌کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: خوشبحتانه در مشهد و خراسان سیر مقاومت در برابر واکسن را که در سایر شهر‌ها شاهد بودیم را نداشتیم، عمده آن نیز به این خاطر بود که گفتیم شما مخالفان واکسن، برای جایگزین واکسیناسیون طرح بدهید، واکسن نزنیم که مردم دسته دسته کشته شوند؟ و جوابی نداشتند.

بستن مدارس زیر ۱۲ سال و مهد کودک‌ها در اولویت قرار گیرد

در ابتدای این دیدار، علیرضا صداقت رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد و دبیرکمیته علمی ستاد کرونا خراسان رضوی گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که هم در موج پنجم و هم در موج احتمالی ششم مخزن و ذخیره انتشار کرونا در میان جامعه، کودکان خواهند بود.

وی گفت: طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، بیشترین میزان آلودگی به سویه اومیکرون در میان کودکان ۵ تا ۹ ساله روی داده است و بنابراین این نگرانی وجود دارد کودکان به ویژه در گروه سنی زیر ۱۲ سال که واکسن دریافت نکرده اند منبع آلودگی برای بزرگسالان و گردش امیکرون در داخل کشور باشند.

صداقت گفت: با توجه به این مسئله، بستن مدارس برای کودکان زیر ۱۲ سال و مهدکودک‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->