در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

صادقیانی: تمکین می کنیم اما متمرکز بهتر بود|ما به روش لیگ ملت ها رای داده بودیم

  • کد خبر: ۹۳۹۴۸
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
صادقیانی: تمکین می کنیم اما متمرکز بهتر بود|ما به روش لیگ ملت ها رای داده بودیم
سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان می گوید:عاقلانه بود، مسابقات متمرکز برگزار می‌شد، اما تمکین می‌کنیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان درباره نحوه برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال می گوید: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر مریوان، وجود ویدئوچک و کم شدن سفر‌های غیرضروری برای ما بهتر بود که دیدار‌های لیگ به صورت متمرکز در تهران برگزار شود. به این ترتیب، در معرض سویه جدید ویروس کرونا هم قرار نمی‌گیریم و از نظر مالی هم کمک زیادی به ما می‌شود.
سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان ادامه داد: ما در شهری هستیم که فاصله زیادی تا مرکز دارد. با وجودی که نظر ما در فدراسیون، تصویب نشد، اما انعطاف به خرج می‌دهیم و تمکین می‌کنیم.
صادقیانی گفت: در ابتدای فصل، وضعیت حضور نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان مشخص نبود و شرایط هم با الان فرق می‌کرد. شرکت کردن تیم فولاد در مسابقات جهانی، برنامه‌ها را تغییر داد. فدراسیون هم به دلیل همین مسائل از باشگاه‌ها نظرخواهی کرد. ما در ابتدای فصل به برگزاری مسابقات به روش لیگ ملت‌ها رأی دادیم، ولی مسابقات در نهایت به صورت دوره‌ای برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->