پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

غیبت عجیب صدری در باشگاه پرسپولیس!

  • کد خبر: ۹۴۰۳۵
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
غیبت عجیب صدری در باشگاه پرسپولیس!
سرپرست باشگاه پرسپولیس در هفته اخیر چند روزی را در محل کار خود حاضر نشده بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که هفته گذشته باید تکلیف صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس مشخص می‌شد اما به یکباره برگزاری مجمع لغو و به زمان نامشخصی موکول شد.

 

گزینه‌هایی نیز برای رسیدن به مقام مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح بودند که شانس رضا درویش از میان گزینه‌های دیگر بیشتر است. حال آنکه به نظر می‌رسد لغو ناگهانی مجمع باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش به محرومیت سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا ارتباط نزدیکی دارد اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

 

شنیده می‌شود مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس چند روزی می‌شود که در محل کار خود حاضر نشده و این اقدام نیز دلیل مشخصی ندارد اما چیزی که عیان است صدری تمایل فراوانی برای ماندن در سمت فعلی خود و چه بسا مدیرعاملی دارد و علی رغم توصیه اطرافیانش، نمی‌خواهد عطای مدیریت در پرسپولیس را به لقایش ببخشد.

 

به علاقه‌مندی او برای ماندن در باشگاه پرسپولیس نیز می توان از نشست خبری که درست پس از جدی شدن شایعه مدیرعاملی رضا درویش منتشر شد، پی برد. بنابراین دلیل غیبت فعلی او در باشگاه هر چه هست به اتفاقات اخیر و کمتر آفتابی شدن ارتباط دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->