نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

از قهرمانی ششم پرسپولیس تا تمدید قرارداد بازیکنان با صدری!

  • کد خبر: ۹۳۰۰۵
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
از قهرمانی ششم پرسپولیس تا تمدید قرارداد بازیکنان با صدری!
مجید صدری آخرین وضعیت پرسپولیس را تشریح کرد و حتی قول داد پرسپولیس با او برای ششمین سال متوالی قهرمان ایران شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بعد از بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم یک نشست خبری برگزار کرد و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد. مجید صدری که بعد از گذشت چندین ماه هنوز موفق به اخذ حکم مدیرعاملی خودش نشده است، از اتفاقات خوب در آینده این باشگاه خبر داد.

قول قهرمانی ششم را می‌دهم!

برای آینده برنامه خیلی خوبی داریم و اولین قولی که می‌دهم، این است که قهرمانی ششم را داشته باشیم و بتوانیم زیرساختی را فراهم کنیم که بحث‌های مالی و اقتصادی حل شود. ان شاءا... با کمک هواداران این مشکل را حل می‌کنیم و دیگر شاهد اتفاقاتی نظیر «پول ندادن، جلو افتادن و عقب افتادن» نخواهیم بود.

۷۴۰ هزار دلار برای کالدرون و کمک هایش پرداخت کردیم

در بحث خارجی‌ها ما فقط کالدرون را نداریم و یکسری بوده و یکسری هم در ادامه خواهد بود. تاریخ عقد قرارداد کالدرون ۱۰/۴/۱۳۹۸ بوده است. چه بزرگواری این قرارداد را امضا کرده است؟ آقای عرب؛ درست دو سال و خرده‌ای پیش. کِی اختلاف پیش آمده است؟ یکم ژانویه ۲۰۲۰ در دوره آقای انصاری فرد، تاریخ صدور رأی، دی ۹۹ و پرونده کِی مختومه شد؟ دیروز. تا قبل از صدور رأی چقدر به او حقوق دادند؟ ۲۹۹ هزار دلار. ما هم ۵۹۹ هزار دلار باید به او پرداخت می‌کردیم، به اضافه مطالبات آقای خواکین که به ۷۴۰ هزار دلار رسید. قرارداد او برای یک سال ۸۵۰ هزار دلار بود. قرار بود ۳۰۰ هزار دلار بعد از امضا داده شود، ۳۰۰ هزار دلار در نیم فصل و ۲۵۰ هزار دلار هم تا آخر فصل.

پول کالدرون را سجادی کمک کرد

دستگاه‌های نظارتی باید به این مسئله ورود کنند. آقای رسول پناه گفتند که با ۱۰۰ هزار دلار این پرونده باید مختومه شود؛ چرا کسی نمی‌گوید پرونده‌ای که صد هزار دلاری بود، با التماس با ۷۵۰ هزار دلار جمع کردیم؟ بگویند ما جای دیگر مشکل داشتیم و این پرونده را حل نکردیم. چرا باید به اینجا برسانیم که هواداران بیایند به ما فحاشی کنند؟ اشکالی ندارد و ما به دیده منت قبول کردیم که این دوران تمام شود. اولین بحث آقای کالدرون، تهیه پول بود. ما از زمان آقای سمیعی به هر دری زدیم که این ۲۲ میلیارد را تأمین کنیم. اولویت ما حقوق پرسنل و مطالبات بازیکنان و کادر فنی بود. شخصی که در این زمینه توانست به ما کمک کند، دکتر سجادی بود که خیلی از مواردی هم که توهین می‌کنند، به او توهین می‌کنند.

اگر می‌گفتیم تحریم هستیم، کل پول بلوکه می‌شد

ما پرداخت را شروع کردیم و این هم بود که اینجا پنجشنبه و جمعه تعطیل بود و آنجا شنبه و یکشنبه. ما یک ۶۰۰ هزار زدیم، یک ۱۰۰ هزار و یک ۵۰ هزار پرداخت کردیم که ایشان پیام دادند و گفتند که بانک از من درباره ۶۰۰ هزار دلار سؤال کرده است. ما از کارگزارمان در خارج پرسیدیم که گفتند بگذارید آقای کالدرون خودش جواب بدهد. ایشان به صورت کتبی سؤالات بانک را برای ما فرستاد. بعد بانک به او گفت که نمی‌توانیم این را قبول کنیم و شما باید ارتباطت را با مبدأ پول مشخص کنی.

اگر آنجا می‌نوشتند که به خاطر تحریم قبول نمی‌شود، پول کلا مسدود می‌شد. او نوشت که به خاطر مشکلات بین بانکی است و حدود ۳ هفته بعد پول برگشت به حساب. ما نمی‌توانستیم چیزی بگوییم، چون با بدبختی پول را تأمین کردیم. الحمد لله هفته پیش مشکل حل شد و ایشان روز جمعه تأییدیه کل پول را به ما داد و گفت همه پول آمده به جز یک بخش ۴۵ هزار دلاری. چون ما پول را از آن مسیر داده بودیم، مطمئن بودیم این می‌رسد. این برای ما دردآور است؛ من یک صفحه به ایشان التماس کردم و گفتم برای اینکه پیش هواداران خراب نشویم، خواهش می‌کنم تأییدیه بدهید.

به خاطر رادو با کارمندم تلخی کردم

من از رادو سؤالم این است که ایشان که قراردادش تمام شده و گلر دوم ماست، چرا باید بیاییم ۲۵۰ هزار یورو قراردادش را تمدید کنیم. او وارد اتاق من شد و مدیربرنامه اش حضور داشت. من از او عذرخواهی کردم و گفتم آقای رادو چطور قرار بگذاریم برای پرداخت مطالبات؟ ایشان گفت ۱۹۶ هزار یورو باید به ما پرداخت کنید. او گفت مشکل من این است که مثل باقی نفرات به من نگاه نمی‌کنید، من گفتم چقدر طلب دارید از فصل گذشته؟ ۳۰ هزار یورو. ما الان هم برای این فصل ۲۰ درصد پرداخت کردیم؛ یعنی درمجموع ۸۰ هزار یورو. ما گفتیم الان ۵۰ هزار یورو به شما می‌دهیم و ظرف هفته‌های آینده ۳۰ هزار یورو. بعد هم هر پرداختی که بود، شما هم مثل بقیه بازیکنان دریافتی خواهید داشت. گفت من اوکی هستم. من حتی با کارمندم که به بانک مرکزی رفت و دیر برگشت، تلخی کردم و رادو گفت این طور نکنید و من فردا خواهم آمد. او ساعت یک آمد و پولش را گرفت و بعد هم سوار هواپیما شد و رفت.

به ترابی و سرلک برای تمدید نامه دادیم

ما با همه بازیکنان به جز ۲ بازیکن تا ۳ فصل تمدید کردیم؛ به جز سیدجلال حسینی که امیدواریم از آن‌ها استفاده کنیم. یک نامه دیروز از طرف من به آقای ترابی و سرلک دادند که برای تمدید بیایند. با آقای لک هم گفت وگویی داشتیم. ما با آن‌ها مذاکره می‌کنیم و به نظرم اتفاقی که با نوراللهی و کنعانی رخ داد، برای باشگاه پرسپولیس خیلی بد است. در قرارداد‌های جدید، ما بندی اضافه کردیم و گفتیم که اگر این‌ها بعداز اتمام قرارداد به تیمی خارجی بروند، ۵ تا ۱۰ درصد از قراردادشان را سالیانه باید به باشگاه بدهند و آن‌ها هم، چون برند باشگاه برایشان مهم است، قبول کردند. به نظرم اتفاق خوبی خواهد افتاد و ان شاءا... با این ۳ بازیکن قرارداد خواهیم بست.

۴.۵ میلیارد رضایت نامه گل محمدی، ۱۶ میلیارد شده است!

رضایت نامه گل محمدی: ما با آقای حیدرپور، مدیر شهرخودرو، صحبت کردیم. این هم برای خودش داستانی است. گفتند که ما ۶ میلیارد به شما می‌دهیم، مثل اینکه ۱.۵ میلیارد دادند و ۴.۵ مانده. در قرارداد بندی گذاشتند که به خاطر یک روز تأخیر، ۱۰ میلیون تومان اضافه شود و همین ۴.۵ میلیارد، شده ۱۶ میلیارد. ما گفتیم اگر اصل پول را بخواهید، ما همین فردا می‌دهیم. آن‌ها با ما همکاری کردند؛ اما ما به عنوان باشگاه دولتی نمی‌توانیم این پول را بدهیم.

طرف حساب ما باشگاه الریان است نه شجاع

ما قرار نیست بچه‌های خود را از بین ببریم. ما نباید طوری بی مهری کنیم که وقتی بازیکنانی از این باشگاه می‌روند، دلخوری داشته باشند. اگر هم قرار باشد ما غرامتی بگیریم هم با ایشان هماهنگ می‌کنیم و حتی از او کمک هم می‌گیریم؛ البته اگر خودشان هم بخواهند. شجاع هم بازیکنی بوده که پرسپولیس را دوست داشته و ما هم برای کسانی که برای تیم زحمت کشیده اند، احترام قائلیم. برای غرامت گرفتن، طرف حساب ما باشگاه الریان است؛ اما با خلیل زاده هماهنگ می‌کنیم و از او کمک می‌گیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->