جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

جشنواره عکس خراسانگرد به ایستگاه پایانی رسید

  • کد خبر: ۹۴۴۷۶
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
جشنواره عکس خراسانگرد به ایستگاه پایانی رسید
نخستین جشنواره عکس خراسانگرد، که با محوریت جاذبه‌های گردشگری، مذهبی، تاریخی، فرهنگی، سلامت و ... برگزار شده بود، دیروز به کار خود پایان داد.

سیده ریحانه موسوی | شهرآرانیوز - نخستین جشنواره عکس خراسانگرد، که با محوریت جاذبه‌های گردشگری، مذهبی، تاریخی، فرهنگی، سلامت و ... برگزار شده بود، دیروز با حضور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، رئیس گروه موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی و هنرمندان پیشکسوت و صاحبان آثار راه‌یافته به این جشنواره در محل موزه بزرگ خراسان به کار خود پایان داد.

معرفی جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده

یوسف بیدخوری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی و دبیر نخستین جشنواره عکس خراسانگرد هدف از برگزاری این مسابقه را معرفی جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده استان خراسان رضوی از طریق فضای مجازی جشنواره بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه خراسان رضوی دارای قابلیت‌های فراوان در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است، معرفی هرچه بهتر و بیشتر این جاذبه‌ها اهمیت فراوان در شناساندن این خطه دارد.

به گفته او، براساس دیدگاه سازمان جهانی گردشگری، گردشگر به فردی گفته می‌شود که حداقل یک شب اقامت در محل داشته باشد، بنابراین اقامت در این حوزه اهمیت فراوانی دارد و وجود جاذبه‌های گردشگری نیز در جذب مسافر بسیار مهم است.

خراسانگرد به دنبال تاریخ خراسان

علیرضا پهلوان، رئیس گروه موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز با بیان اینکه عکاسی و عکس یک رسانه پرقدرت و گویاست که می‌تواند در دنیا تحول ایجاد کند گفت: این هنر در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیام خود را با زبان و بیان هنر به مخاطب منتقل می‌کند.

او افزود: خراسانگرد به دنبال معرفی تاریخ و فرهنگ خراسان در سه حوزه مهم گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به‌ویژه در نقاط کمتر شناخته شده استان است.

وی این جشنواره را فرصتی برای هنرمندان عکاس حرفه‌ای و آماتور و عموم مردم علاقه‌مند به هنر عکاسی دانست که با دوربین عکاسی یا موبایل خود به ثبت و ضبط اماکن گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی پرداخته و علاوه بر رقابت سالم، دین خود را به معرفی خراسان ادا کنند.

رئیس گروه موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: گروه داوری از بین هزار و ۷۶۳ عکس ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره که متعلق به ۲۶۴ عکاس بود در سه مرحله داوری ۳۱ قطعه عکس برای شرکت در بخش اصلی و حضور در رقابت انتخاب کرد که در نهایت در بخش مجموعه عکس، تک‌عکس و بخش مردمی، براساس حمایت در صفحه اینستاگرام انتخاب و معرفی شدند.

در حاشیه اختتامیه این رویداد، نمایشگاه عکس آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره خراسانگرد نیز در موزه بزرگ خراسان برپا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->