پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد
سرخط خبرها

زمانی که وقت کافی ندارید هم ورزش کنید

  • کد خبر: ۹۴۶۷۱
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
زمانی که وقت کافی ندارید هم ورزش کنید
هنگامی که تقویم شما پر از کار‌های نکرده است، چند ترفند مخصوص وجود دارد تا در هرج و مرج کار‌ها در مسیر تناسب اندام خود قرار بگیرید. برای حفظ سلامتی و تناسب اندام این چند نکته را دنبال کنید، حتی اگر بیش از حد مشغول کار هستید و وقت کافی برای ورزش ندارید.

به گزارش شهرآرانیوز، می‌دانیم که ورزش کردن می‌تواند به سلامت و کاهش وزن ما کمک کند، با این حال طبق نظر جراحان عمومی آمریکا ۲۵ درصد از بزرگ سالان  این کشور اصلا ورزش نمی‌کنند. تصمیم بگیرید که حداقل روزی ۳۰ دقیقه فعالیت داشته باشید، اما بهتر است کم کم شروع کنید. فعالیت‌هایی را بیابید که از آن لذت می‌برید. شما فقط به چند دقیقه در روز نیاز دارید تا به فواید سلامتی دست پیدا کنید. قبل از شروع یا افزایش سطح فعالیت این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

نکته‌هایی درباره رسیدن به تناسب اندام

کمی زودتر از خواب بیدار شوید

ساعت زنگ بیداری خود را فقط ۵ دقیقه زودتر کوک کنید. قبل از این‌که دوش بگیرید حرکات کششی و پرشی را انجام دهید یا یک سی دی ورزشی کوتاه بگذارید و با آن همراهی کنید.

قبل از ترک محل کار لباس ورزشی بپوشید

با این کار به محض رسیدن به خانه آمادگی یک پیاده روی کوتاه را دارید.

موفقیت خود را به رسمیت بشناسید

تمام ساعت‌هایی را که برای حفظ سلامتی تان به فعالیت بیشتر پرداخته اید یک جا ثبت کنید.
مثلا به جای این‌که از آسانسور استفاده کنید از پله‌ها رفت و آمد کرده اید. پس از هفته اول یک جفت کتانی جدید به خودتان جایزه بدهید یا یک قمقمه آب نو بخرید.

یک باشگاه خانگی درست کنید

اگر همیشه لوازم ورزشی در دسترس داشته باشید راحت می‌توانید ۵ دقیقه از آن استفاده کنید. یک طناب یا یک توپ محکم جای زیادی از اتاق را اشغال نمی‌کند.

هنگام کار ورزش کنید

سطح فعالیت‌های خود را با چرخش گردن و بالا بردن دست‌ها افزایش دهید (دست‌ها را به سمت بیرون از هر دو طرف فشار دهید و سپس به سمت سقف بالا ببرید) یا چند بار به لبه میز فشار دهید و خود را بالا بکشید.

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->