برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

مطهری شایعه جدایی ازاستقلال را نه تایید کرد، نه تکذیب

  • کد خبر: ۹۴۸۷۳
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
مطهری شایعه جدایی ازاستقلال را نه تایید کرد، نه تکذیب
شایعه تمایل ارسلان مطهری به جدایی از استقلال چند روز است به گوش می‌خورد، اما مهاجم استقلال هیچ واکنشی نسبت به این ماجرا نشان نداده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ارسلان مطهری در فصل جاری بازی‌های آن چنانی برای استقلال انجام نداده و جایگاهش را درترکیب اصلی از دست داده است. مطهری در فصول گذشته همواره یکی از مهاجمانی بود که در ترکیب اصلی به کار گرفته می‌شد و درکنار دیاباته و قایدی از عناصر اصلی خط حله به شمار می‌رفت، اما این بازیکن اکنون در وضعیتی است که حتی با وجود گل نزدن‌های ژستد همچنان دوری از ترکیب تیمش را تجربه می‌کند.

این شرایط شایعه جدایی او از استقلال را قوت بخشیده و برخی براین باورند که مطهری از اعتماد بیش از حد سرمربی استقلال به ژستد به شدت ناراحت است و همین مسئله را دستمایه‌ای برای بی میلی خود به ادامه فعالیت در استقلال کرده است.

گفته می‌شود که مطهری از مجیدی خواسته که درنیم فصل اجازه جدایی‌اش از استقلال را صادر کند، اما تا به امروز این شایعه نه از سوی مطهری تایید شده و نه تکذیب. این ابهام سبب شده احتمال کنار رفتن این بازیکن در نیم فصل از استقلال قوت بگیرد، هرچند که نزدیکان به مطهری معتقدند که او دوری از استقلال را هم برنمی‌تابد و چندان نباید به شایعه جدایی‌اش توجه کرد.

با این وجود اگر مطهری خودش دراین باره توضیحاتی ارائه کند، شاید پرده از حقایق برداشته شود، اما سکوت او تنها ابهام‌ها را بیشتر خواهد کرد.

استقلال شنبه هفته آتی با تیم مس رفسنجان بازی خواهد کرد و اگر مطهری دراین بازی هم فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکند، احتمالا شایعه جدایی‌اش به بحثی مهم تبدیل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->