تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حمایت تمام قد مجیدی از ژستد!

  • کد خبر: ۹۴۶۸۵
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
  • ۱
حمایت تمام قد مجیدی از ژستد!
فرهاد مجیدی حتی در روزی که رودی ژستد یک ضربه به سمت دروازه حریف استقلال نزد، از این بازیکن حمایت کرده است! آیا سرمربی استقلال آمار ضعیف این مهاجم فرانسوی را نمی‌بیند؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی همچنان به حمایت از رودی ژستد ادامه می‌دهد و بنا ندارد از تغییری در وضعیت این بازیکن فرانسوی که ۵۰۰ هزار دلار هزینه روی دوش این باشگاه گذاشته، به وجود آورند. فرهاد مجیدی بعد از بازی با آلومینیوم اراک با این جملات از مهاجم خارجی تیمش حمایت کرده است: «من و کادرم تصمیم می‌گیریم کدام بازیکن در ترکیب بازی کند. واضح است که تیم ما خوب بازی نکرده. من به کانال‌ها توجه ندارم. نه نگاه می‌کنم و نه برای من مهم است. ما باید نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. من واقعاً از رودی ژستد راضی‌ام. از کل بازیکنان هم رضایت دارم. ما می‌دانستیم بازی سختی داریم. قبل از بازی هم گفتم. ما دنبال ۳ امتیاز بودیم و تا حدی هم رسیدیم. اما سؤال من این است آلومینیوم اراک چند موقعیت گل داشت؟ ما یک موقعیت هم به آلومینیوم ندادیم. ما داشتیم از گل محافظت می‌کردیم. موقعیت نصفه و نیمه‌ای داشتند که به گل رسیدند. طبیعی است که ما وقتی گل می‌زنیم، دنبال حفظ گل برویم.»

اینکه چرا سرمربی استقلال به حمایت از این بازیکن اصرار دارد به یک سوال مهم در دایره استقلال تبدیل شده است. سرمربی استقلال در اغلب بازی‌های لیگ برتر از این بازیکن حمایت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
0
خوب باید هم حمایت بکنه خودش انتخاب کرده این همه پول خرج شده اصلا اینکه مجیدی بازیکن شناسی نیست آذری رونیمکت رضاوند بازی می کنه واقعا که........
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->