برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

ساعت بازی پرسپولیس و شهرخودرو در لیگ برتر+ ترکیب احتمالی پرسپولیس

  • کد خبر: ۹۴۹۲۴
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
ساعت بازی پرسپولیس و شهرخودرو در لیگ برتر+ ترکیب احتمالی پرسپولیس
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف هم بروند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته چهاردهم، پرسپولیس باید در مشهد به مصاف شهرخودرو برود. این دیدار از ساعت ۱۵ روز شنبه، در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد آغاز می‌شود.

در یک سو شاگردان یحیی گل‌محمدی به دنبال حفظ فاصله اندک خود با صدر جدول هستند و در سوی دیگر شاگردان سیدعباسی در حسرت چشیدن طعم پیروزی در لیگ برتر مانده اند. آن‌ها با کسب ۳ تساوی و ۱۰ شکست تا به اینجای لیگ در قعر جدول قرار گرفته‌اند.

آخرین باری که پرسپولیس و گل محمدی در مشهد به مصاف شهرخودرو رفتند، این تیم با هدایت مهدی رحمتی موفق شد به ۱ امتیاز دست یابد و بازی با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در برابر شهرخودرو

به نظر می‌رسد به جز حامد لک که با توجه به رفتن رادوشوویچ از ایران قطعا در سنگر پرسپولیس حضور خواهدداشت، علی نعمتی، سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی، وحید امیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی و امید عالیشاه، ۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس در این دیدار باشند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->