استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

رونمایی از پیام مشهد در حضور تماشاگران

  • کد خبر: ۹۵۰۹
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۳
رونمایی از پیام مشهد در حضور تماشاگران
نماینده والیبال استان امروز بالاخره در حضور هواداران به زمین می‌رود
هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز آغاز می‌شود و پیام خراسان از ساعت ۱۵ در سالن مهران میزبان سایپا است و برای اولین بار در فصل جدید، هوادارانش اجازه حضور در سالن را خواهند داشت و تماشای این دیدار برای آن‌ها رایگان خواهد بود. شاگردان خداوردی پس از شکست هفته گذشته برابر کاله و تعویق هفته ششم، یک هفته فرصت برای آماده‌سازی دوباره تیم خود پس از مشکلات به‌وجودآمده برای ۴ بازیکن این تیم داشتند و هم‌اکنون با یک برد و ۳ امتیاز، در جایگاه یازدهم قرار گرفته‌اند. در طرف مقابل، شاگردان ناصر شهنازی که تیم خوب و به‌نسبت قدرتمندی دارند، تا اینجای کار ثبات چندانی در نتیجه‌گیری از خود نشان نداده‌اند و به رغم برتری برابر تیم قدرتمند ارومیه، در برابر تیم‌های تازه راه‌یافته به لیگ برتر هم غافل‌گیر شده‌اند. با این حال، سایپایی‌ها با ۳ برد و ۹ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته‌اند و نتیجه این بازی برای بازگشتن به کورس قهرمانی اهمیت ویژه‌ای برای آن‌ها خواهد داشت. هم‌زمان از اردوی پیام خبر می‌رسد بازیکنان خاطی این تیم که با نظر سرمربی این تیم از تمرینات کنار گذاشته شده بودند اجازه حضور در تمرینات را پیدا کرده و به ترکیب تیم بازگشته‌اند. ابتدا مجتبی شبان و بهرام فرید در پست دریافت با توجه به نیاز تیم به تمرینات اضافه شدند و حالا بهبودی، پاسور اصلی پیام، و صنوبر، یار سرعتی این تیم، برای حضور در ترکیب آن برابر سایپا آماده می‌شوند، اما پیامی‌ها امیرحسین ناوی، یکی از مهره‌های تأثیرگذار و جوان تیم خود، را به دلیل سرماخوردگی در ترکیب خود نخواهند داشت.

پاسور‌های باتجربه در زیر تور
هواداران مشهدی که برای اولین بار در این فصل می‌توانند از نزدیک نمایش تیم شهرشان را ببینند، انگیزه مضاعف دیگری هم برای تماشای این دیدار خواهند داشت. امیر حسینی، پاسور کهنه‌کار مشهدی که خاطرات زیادی از او با لباس تیم ملی و تیم‌های مشهدی در سالن مهران در ذهن هواداران به جا مانده است، در این دیدار با پیراهن سایپا به میدان خواهند رفت. هواداران مشهدی که به او لقب سلطان پاس را داده‌اند همواره استقبال پرشوری از این بازیکن چهل‌وچهارساله با لباس هر تیمی که در مشهد حضور یافته است داشته‌اند. قطعا حضور دوباره او در مشهد بر جذابیت‌های این دیدار خواهد افزود، اما در طرف دیگر، علی بهبودی، یکی دیگر از پاسور‌های باتجربه والیبال ایران که در ترکیب پیام حضور دارد، انگیزه بسیاری برای نمایش توانایی خود در این دیدار و رقابت با رقیب دیرینه خود دارد تا بتواند جای خود را در بین تماشاگران مشهدی باز کند. سایپا و پیام سال گذشته در سالن مهران جدالی تمام‌عیار داشتند و ترکیب قدرتمند سال گذشته سایپا با هدایت پیمان اکبری در مهران مشهد، پس از یک رالی جذاب و نفس‌گیر و حمایت پرشور مشهدی‌ها، نتیجه را به پیام واگذار کرد. اما امسال ترکیب ۲ تیم متحول شده است و در سایپا چهره‌های جدیدتری مانند معنوی‌نژاد دیده می‌شوند که پس از یک سال بازی در ایتالیا، بار دیگر به لیگ ایران برگشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->