پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر
سرخط خبرها

مس و استقلال خوزستان رودرروی یکدیگر| مسابقه شش امتیازی در کرمان

  • کد خبر: ۹۵۵۲۳
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مس و استقلال خوزستان رودرروی یکدیگر| مسابقه شش امتیازی در کرمان
مس و استقلال خوزستان حساس‌ترین بازی این هفته لیگ‌یک را برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیگ دسته‌اول فوتبال ایران کم‌کم به روز‌های اوجش نزدیک می‌شود. در فاصله ۴ هفته مانده به نیم‌فصل این رقابت‌ها، تیم‌های ملوان، مس کرمان و استقلال خوزستان در کورس هستند. نکته جالب اینکه هر ۳ تیم سابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را هم در کارنامه دارند.

فینال شش‌امتیازی در کرمان

حساس‌ترین بازی این هفته یک مسابقه شش‌امتیازی بین ۲ تیم مس و استقلال خوزستان است. تساوی این ۲ تیم به سود ملوان و شاید سایر تیم‌هایی است که خود را مدعی صعود و بالانشینی در جدول می‌دانند. مس کرمان ۴ برد متوالی داشته و آخرین شکست این تیم هم در هفته سوم رقابت‌ها مقابل سایپا رقم خورده است. مسی‌ها در بهترین شرایط خود هستند؛ اما استقلال خوزستان هم که اکنون بیست‌وپنج امتیازی است و یک‌امتیاز کمتر از حریفش دارد، در رده سوم جدول قرار گرفته است. آبی‌پوشان اهوازی به‌هیچ‌عنوان نمی‌خواهند از کورس صدرنشینی عقب بمانند. هر ۲ تیم ۱۷‌گل زده دارند و جزو تیم‌های هجومی و گل‌زن لیگ محسوب می‌شوند.

کار آسان ملوان برای صدرنشینی

ملوان بندرانزلی، صدرنشین مسابقات، این هفته بازی خیلی سختی پیش‌رو ندارد. آن‌ها به‌مصاف استقلال ملاثانی، تیم شانزدهم جدول، می‌روند؛ تیمی که از نظر مالی وضعیت نابسامان‌تری نسبت به سایر تیم‌ها دارد و حتی در روز‌های گذشته بازیکنانش تهدید به اعتصاب کرده بودند؛ بنابراین بعید است استقلال‌ملاثانی حریف چغری برای ملوان باشد؛ ملوانی که با مازیار زارع تنهاتیم بدون شکست لیگ دسته‌اول فوتبال است و در نتیجه‌گیری بسیار عالی کار کرده‌اند. تنها‌مشکل ملوان، کم‌گل‌زدنش است.

ملوان به‌اندازه ماشین‌سازی تبریز، آخرین تیم جدول لیگ، گل زده است! ملوانان فقط ۱۲‌بار موفق به گل‌زنی شده‌اند؛ اما در عوض مستحکم‌ترین خط دفاع را در اختیار دارند و ۴ گل بیشتر نخورده‌اند. البته استقلال‌ملاثانی هم فقط یک گل کمتر از ملوان در این فصل به ثمر رسانده است.

برنامه‌های خیبر برای بالانشینی

خیبر خرم‌آباد، تیم چهارم جدول لیگ، با ۲۳ امتیاز مترصد هفته‌های آینده است تا خود را دوباره به جمع مدعیان اصلی برساند و دست‌کم از یکی از ۳ تیم اول جدول پیشی بگیرد. به نظر می‌رسد خیبر هم این هفته کار آسانی دارد. آن‌ها که در ۲ دیدار گذشته خود تیم‌های بحران‌زده رایکا و ماشین‌سازی تبریز را شکست داده‌اند، این هفته هم به‌مصاف شاهین شهرداری بوشهری می‌روند که هیچ بردی نداشته است و بعد از ماشین‌سازی قعرنشین، دومین خط دفاع ضعیف لیگ را در اختیار دارد. کسب سومین برد متوالی دور‌از‌دسترس خیبری‌ها نخواهد بود، مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای در این بازی رخ دهد.

خوشه‌طلایی، تیم بیست‌ودو‌امتیازی و پنجم لیگ، این هفته به‌مصاف تیم تازه‌وارد لیگ‌یکی می‌رود. شهرداری همدان شروعی توفانی در مسابقات داشت و در دو‌سه هفته اول صدرنشین بود؛ اما اکنون با ۱۶‌امتیاز در رده دهم جدول لیگ است. خوشه‌طلایی هم یکی از تیم‌های خانه‌به‌دوش فوتبال باشگاهی کشورمان است که این هفته در تهران میزبان حریفش خواهد بود. آرمان‌گهر میهمان شمس‌آذر قزوین است. آرمان‌گهر، دیگر‌تیم کرمانی حاضر در لیگ‌یک است. کرمانی‌ها حضور فعالی در فوتبال باشگاهی کشور دارند.

در لیگ‌یک مس کرمان، مس شهربابک و آرمان‌گهر و در لیگ برتر هم تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان حضور جالبی در مسابقات دارند. مس شهربابک هم این هفته به‌مصاف تیم بحران‌زده رایکا بابل می‌رود؛ تیمی که بعد از جدایی پیروز قربانی، دچار حواشی زیادی شده است. سایپا و ماشین‌سازی، ۲ تیم سقوط‌کرده این فصل، در لیگ‌یک هم حال‌و‌روز خوشی ندارند. سایپا تیم پانزدهم جدول است و ماشین‌سازی هم بدون برد و با ۲ امتیاز تیم آخر جدول لیگ است. نارنجی‌پوشان اگر می‌خواهند دوباره همان تیم دوست‌داشتنی گذشته باشند، باید در شیوه بازی و نتیجه‌گیری تیمشان تغییر زیادی ایجاد کنند.

برنامه کامل بازی‌های این هفته به شرح زیر است: شهرداری آستارا- قشقایی شیراز / شمس‌آذر قزوین - آرمان‌گهر سیرجان / خوشه‌طلایی ساوه- شهرداری همدان / مس شهر بابک - رایکا بابل / پارس جنوبی جم - ویستا‌توربین تهران / مس کرمان – استقلال خوزستان / استقلال‌ملاثانی- ملوان بندر‌انزلی / خیبر خرم‌آباد – شاهین شهرداری بوشهر / سایپا تهران- ماشین‌سازی تبریز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->