انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

رضا صادقی با انتشار ویدئویی از برند عطرش رونمایی کرد

  • کد خبر: ۹۵۶۳۵
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
رضا صادقی با انتشار ویدئویی از برند عطرش رونمایی کرد
رضا صادقی چندروز پیش با انتشار ویدئویی خبر داد که به زودی عطری با نام او وارد بازار می‌شود. برند این عطر ابتدای اسم و فامیل اوست. این چهره مشهور موسیقی از طرف دارانش پرسیده است که آیا برای پیش فروش عطر‌ها آماده اند یا خیر! که پاسخ کاربران به پرسش او در این وضعیت بغرنج اقتصادی روشن است!

عروجی | شهرآرانیوز - شخصیت‌های مشهور ایرانی گویا جز تولید عطر و بو، کارآفرینی دیگری بلد نیستند. گمان می‌کنند اگر مثلا بروند قطعه بسازند یا در حوزه دیگری سرمایه گذاری کنند، برایشان کسرشأن است و افت دارد. برای همین ترجیح می‌دهند همگام با سلبریتی‌های دنیای سینما و موسیقی عطر بسازند، آن هم با اسم خودشان.

رضا صادقی، اما ترجیح داده است عطرش را بسازد، ولی اسم کاملش را روی آن نگذارد. او چندروز پیش با انتشار ویدئویی خبر داد که به زودی عطری با نام او وارد بازار می‌شود. برند این عطر ابتدای اسم و فامیل رضا صادقی را برای این رایحه جدید انتخاب کرده است. این چهره مشهور موسیقی از طرف دارانش پرسیده است که آیا برای پیش فروش عطر‌ها آماده اند یا خیر! که پاسخ کاربران به پرسش او در این وضعیت بغرنج اقتصادی روشن است!

او البته دست بردار نبود و در پست اینستاگرامی اش و با کلیشه ای‌ترین شکل ممکن برای تبلیغ عطرش نوشت: «همیشه برام جذاب بوده کسانی که دوستشون دارم و برام ارزش قائلن، با بوی خاص و چشم بسته ببینمشون.» و روشن نیست که اصلا چرا باید او چشم بسته هوادارانش را ببیند. صادقی مدتی پیش هم با انتشار تصویری از درس خواندن بچه هایش به صورت آنلاین، آن هم در کنار گران‌ترین سیستم رایانه‌ای با تجهیزات کامل، باعث شد کاربران واکنش‌های منفی شدیدی به او نشان بدهند.

عطر صادقی rsstar_perfume نام دارد و گویا در تعداد محدودی تولید شده است! سایت‌های خبری تبلیغ کننده عطر صادقی درباره این محصول نوشته اند: «البته این اولین محصول عطر‌های رضا صادقی است و برای فصل‌های متفاوت رایحه‌های متفاوتی تقدیم خواهد شد.» و این یعنی قرار است از این به بعد ابتدای هر فصل یک عطر تازه استشمام کنیم و هوادارانش هم هر فصلی که او کنسرت می‌گذارد، با ادکلن صادقی به کنسرت بروند. البته اگر زیاد عرق ریزی نداشته باشند و بالاوپایین نپرند و ترانه هایش را با او هم خوانی نکنند.

ازطرفی، هنوز مشخص نیست که این عطر چه زمانی وارد بازار می‌شود. پیش از این عطر‌هایی با نام بازیگران مطرح سینما و تلویزیون تولید و عرضه شده است. این اتفاق در همه جهان مرسوم است، اما هر بار با واکنش‌های منفی زیادی روبه رو می‌شود. نمونه اش عطر نوید محمدزاده که روی شیشه اش تصویر نصف صورت یک ببر است که فقط با خرید یک جفت عطر نوید محمدزاده تصویر کامل ببر شکل می‌گیرد. این هم برایش خودش یک جور خلاقیت است. حالا باید دید رضا صادقی هم برای تولید عطر تازه اش از رنگ مشکی استفاده‌ می‌کند یا نه؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->