ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

بازگشت آقای خاص به لندن

  • کد خبر: ۹۵۸۸
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
بازگشت آقای خاص به لندن
خسارت ۲۰ میلیون‌پوندی تاتنهام از اخراج پوچتینو
وب‌سایت باشگاه تاتنهام اعلام کرد ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی، به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه تا سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است. این خبر پس از آن بود که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، دیشب به‌صورت ناگهانی و غیرمنتظره از طرف این باشگاه از سمت خود اخراج شد. اخراج پوچتینو بعد از آن صورت گرفت که تاتنهام فصل جاری را بسیار بد و دوراز‌انتظار آغاز کرد و تااین‌لحظه تنها با کسب ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

خسارت سنگین اخراج پوچتینو
اخراج مائوریسیو پوچتینوی آرژانتینی برای باشگاه تاتنهام در حدود ۲۰میلیون پوند هزینه خواهد داشت. باشگاه تاتنهام برای اخراج مائوریسیو پوچتینو ضرر بزرگی خواهد کرد. این باشگاه که ژوزه مورینیو را استخدام کرده است، برای غرامت فسخ قرارداد به سرمربی آرژانتینی که پنج‌سال‌ونیم روی نیمکت تیمشان نشسته بود، باید حدود ۲۰میلیون پوند بپردازد. البته این غرامت فسخ برای همه کادر فنی سابق تاتنهام است. در ماه مِی۲۰۱۸ که باشگاه از عملکرد پوچتینو راضی بود، قراردادش را برای ۵ سال تمدید کرد و او هم هیچ تخفیفی به باشگاه نداد. سرمربی چهل‌وشش‌ساله اسپرز که چند ماه پیش تیمش را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش برد، به‌همراه دستیارانش به‌طوردقیق ۱۹،۶میلیون پوند خسارت خواهند گرفت.

قیمت مورینیو نزدیک به دوبرابر پوچتینو
آقای خاص در حالی جانشین مائوریسیو پوچتینو شد که تاتنهام هنوز از جزئیات قرارداد او رونمایی نکرده است. نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» گزارش داد دستمزد مورینیو در تاتنهام ۱۵ میلیون پوند خواهد بود؛ در‌حالی‌که حقوق پوچتینو در این تیم ۸.۵ میلیون پوند در سال بود. این سرمربی پرتغالی که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ از سمت سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شد و از آن تاریخ هدایت تیمی را برعهده نداشت، از منچستریونایتد هم دقیقا همین‌مقدار دستمزد می‌گرفت.

مورینیو زیر حرفش زد
مورینیو در سال ۲۰۰۷ و در زمانی که چلسی را ترک کرده بود، با پیشنهاد تاتنهام روبه‌رو شد؛ هرچند که خیلی سریع به آن‌ها پاسخ منفی داد. این مربی دراین‌باره که چرا این پیشنهاد را رد کرده بود، گفت: «تا ۲ سال دیگر نمی‌توانم در انگلیس کار کنم و ترجیح می‌دهم که در لیگی دیگر کار کنم.» در سال ۲۰۱۵ نیز مورینیو پیشنهاد تاتنهام را رد کرد. در آن زمان او از چلسی اخراج شده بود و هنوز هدایت منچستریونایتد را به عهده نگرفته بود. در آن زمان مورینیو ادعا کرد که به‌خاطر علاقه‌اش به چلسی و هوادارانش هرگز سرمربی تاتنهام نمی‌شود. او گفته بود: «نمی‌توانم سرمربی تاتنهام شوم؛ چراکه چلسی و هوادارانش را خیلی دوست دارم».

مورینیو: به‌دنبال باشگاهی با عظمت و پرهوادار مثل تاتنهام بودم
مورینیو بعد از به‌دست‌گرفتن زمام تاتنهام گفت: من مصمم بودم که به باشگاهی مثل تاتنهام بروم که میراثی عظیم و هوادارانی باتعصب دارد. سطح خوب تیم‌های این باشگاه از پایه تا بزرگ‌سالان من را تشویق کرد که به اینجا بیایم. کارکردن با این بازیکنان مرا جذب کرد. سرمربی جدید هاتسپر‌ها همچنین گفت: باید از پوچتینو تشکر کنم. او مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان را اینجا گردهم جمع کرده است و بازی‌های زیبایی را هم به نمایش گذاشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->