نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

پیام به گرد سایپا نرسید

  • کد خبر: ۹۵۹۴
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
پیام به گرد سایپا نرسید
نماینده استان در روزی که با حضور تماشاگران نمایش بهتری داشت، از پس حریف قدرتمند خود برنیامد
نادر نوروزی - روز گذشته در یکی از رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر والیبال، تیم پیام مشهد در سالن مهران مغلوب خودروسازان تهرانی شد. نارنجی‌پوشان سایپا در این دیدار موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ هر ۲ گیم اول و دوم را به سود خود به پایان برسانند. اما در ست سوم این پیامی‌ها بودند که با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به برتری رسیدند. این برد نزدیک بازی را به ست چهارم کشاند، اما در این ست هم میهمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شد تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپا تمام شود. شاگردان خداوردی در حالی پا به این دیدار گذاشتند که از ابتدای فصل، تنها یک پیروزی در خارج از خانه برابر فولاد سیرجان داشتند و در ۴ دیدار دیگر، نتیجه را به حریف واگذار کردند. اما سومین شکست خانگی پیامی‌ها در حالی برابر سایپا ثبت شد که آن‌ها برای اولین بار شاهد حضور هواداران مشهدی در سالن بودند هرچند این استقبال با توجه ساعت نه‌چندان مناسب این دیدارچندان پر شور نبود و تنها نیمی از سالن مهران پر شد. پیامی‌ها در این بازی از بازیکنان یاغی خود هم استفاده کردند تا اندکی وزن تجربی تیم بالاتر برود

دست اول / پیام، باز با ترکیب جدید
با مصدومیتی که برای مجتبی یوسفی، لیبرو اصلی پیام، قبل از مسابقه پیش آمد، او دیگر نمی‌توانست در میدان حاضر شود. امیر ناوی هم به دلیل کسالت، در ترکیب پیام حضور نداشت تا اکبر خداوردی ست اول بازی را با بهبودی، دلقندی، صنوبر، عبدی، رامشینی، شبان و کمالی‌پور آغاز کند، ترکیبی که باز هم در مقایسه با بازی‌های گذشته تغییر کرده و برای حریفان جدید بود. در طرف مقابل، حسینی، قلی‌نژاد، معنوی‌نژاد، حیدرپور، اسماعیل‌نژاد، تشکری و جلوه ترکیب اولیه ناصر شهنازی در این دیدار بود. سایپایی‌ها این دیدار را با اشتباهات متعدد در ضربات سرویس آغاز کردند. در طرف مقابل هم پیام توانست تا اواسط امتیازات این ست با حریف پابه‌پا رقابت کند. در ادامه امتیازات این ست و پس از تایم فنی دوم، سایپایی‌ها تیم برتر میدان در دفاع روی تور و امتیازگیری بودند تا در نهایت، با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به برتری برسند. شبان و دلقندی برای پیام در ست اول و جواد معنوی و امیرحسینی برای سایپا در این ست عملکرد خوبی داشتند و نقش پررنگی در امتیازگیری تیم خود به ثبت رساندند.

دست دوم/ سایپا پراشتباه در سرویس، پیام درگیر تغییر تاکتیک
سایپایی‌ها مثل ست اول در این ست در زدن سرویس پراشتباه حاضر شدند و امتیازات زیادی از این طریق از دست دادند، اما در طرف دیگر میدان، اکبر خداوردی سعی داشت با تغییرات زیادی در ترکیب تیم، جریان بازی را در دست بگیرد، اما سایپایی‌ها مانع این مسئله شدند. فرید در این ست دقایقی به جای دلقندی، و صدیقی به جای بهبودی در زمین پیام حاضر شدند، اما شاگردان ناصر شهنازی با عملکرد بهتر در امتیازگیری و همچنین دریافت اول، این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به اتمام رساندند.
 
دست سوم/ تمرکز با چاشنی فرصت‌طلبی برای پیام
اکبر خداوردی در ابتدای این ست تصمیم گرفت علی بهبودی، کاپیتان و پاسور اصلی تیم خود، را با حامد صدیقی، پاسور دوم تیم، تعویض کند تا همچنان نشان دهد که اعتقادی به بازیکن باتجربه خود ندارد. همچنن علیرضا عبدی و مجتبی شبان در این ست جای خود را به بیک و مصلح دادند. سحاب دلقندی هم به جای خود در ترکیب بازگشت. در طرف مقابل، سایپا با همان ترکیب اولیه، ابتدا توانست از پیام پیشی بگیرد، اما همچنان عملکرد غیرقابل‌قبولش در سرویس مانع روند امتیازگیری‌اش شد. از آن سو، پیامی‌ها با تمرکز بر دفع حملات حریف، نمایش بهتری در این ست داشتند و نمایش خوب صدیقی، بیک و دلقندی در این دیدار توانست ضمن جبران فاصله امتیازی، به برتری آن‌ها با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ منجر شود.

دست چهارم/ حاشیه و درگیری زیر تور
سایپا در ابتدای ست چهارم بدون اشتباه ظاهر شد و توانست در همان امتیازات ابتدایی از حریف فاصله بگیرد، اما پیامی‌ها که با برتری در ست قبلی انگیزه مضاعفی برای تغییر روند و جریان بازی داشتند، توانستند بار دیگر مانند آغاز ست با حریف برابر شوند. پس از آن، هیجان بازی برای هر ۲ تیم در میان تشویق هواداران افزایش پیدا کرد و باعث چند صحنه درگیری زیر تور شد. حسینی کاپیتان سایپا با دلقندی از پیام درگیری لفظی پیدا کرد. در نهایت، تلاش و انگیزه پیامی‌ها برای جلوگیری از شکست در این دیدار کارساز نبود و شاگردان ناصر شهنازی با برتری ۲۵ بر ۲۱ در این ست توانستند ۳ بر یک این دیدار را به سود خود به پایان برسانند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->