سرخط خبرها

ماجرای دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی در اینستاگرام + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۹۶۰۰۴
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
ماجرای دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی در اینستاگرام + عکس و فیلم
ماجرای انتقادات سحر زکریا از مهران مدیری این بار پای پرستو صالحی به میان آمده و بحث و جدل تازه ای میان این دو بازیگر درباره ی این موضوع درگرفته است

به گزارش شهرآرانیوز، پرستو صالحی که مهر ماه امسال از مهاجرت خود به ترکیه خبر داده بود، در لایو اینستاگرامی جدیدش از ترکیه درباره ی انتقادات سحر زکریا از مهران مدیری صحبت کرد.

در بخشی از این لایو، مخاطبان صفحه ی پرستو صالحی نظر او را درباره ی مصاحبه ی انتقادی اخیر سحر زکریا پرسیدند که صالحی در پاسخ گفت خط فکری او با سحر زکریا کاملاً متفاوت است و صحبت هایش را قبول ندارد. او گفت افراد زیادی هستند که به آدم های بسیار موفق و محبوبی مانند مهران مدیری حسادت می کنند و دست به شایعه سازی درباره ی آن ها می زنند. صالحی همچنین با اشاره به مصاحبه ی قدیمی خود که در آن مهران مدیری را فردین دوم خوانده بود، گفت مردم بعد از مرگ مدیری خواهند فهمید که او چه انسان بزرگی بوده است.

ماجرای دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی در اینستاگرام + عکس و فیلم

این صحبت های پرستو صالحی واکنش شدید سحر زکریا را در پی داشت.

زکریا ابتدا در پستی اینستاگرامی خطاب به پرستو صالحی نوشت:

«خانم پرستو صالحی ، خط فکری شما که اصلا معلوم نیست ، یک زمانی "تا ۱۴۰۰" میزدید بعد پاک کردید شدید اپوزوسیون، مردم حافظه شان کوتاه مدت است بنده یادم نرفته، بعدم میتونم بپرسم چند تا کار با مهران مدیری کردی؟

حالا در لایوی به زودی جواب چند نفر من‌جمله شما را خواهم داد، شما "تا ۱۴۰۰" رو پاک کردی ادای دیگری گرفتید نمیدانم با چند کلاس سواد! وسئوالم اینست من دروغ می گویم گیتی معینی ، سعید پیر دوست . آقای سعید سهیلی کارگردان سینما و آقای پرستویی هم دروغ از ایشان گله کردند وبعد شما که سر مردم رو شیره مالیدید فالوور جمع کردید وشروع به تبلیغات گرفتیدو پولها رو جمع کردید وبه هوای سیاسی بودن از ایران رفتید که یک دروغ محض بود، حالا با پولهای مردم در ترکیه خوش بگذرونید.

اصلا خط فکریه شما چرا باید برای ما مهم باشد شما تکلیفتان با خودتان روشن نبود میگویم پست ۱۴۰۰ تان را فراموش نمی کنم ، ومهران مدیری را با فردین مقایسه نکنید ، فردین کجا واین آقا کجا؟ باز میگویم چند کار با ایشان کردی؟ پس خودتان میخواهید که سکوتم را بشکنم باشد خاطره خوشتان از آقای مدیری را در لایوم خواهم گفت ، فعلا در ترکیه با سرمایه مردم خوش باشید.»

زکریا سپس در لایوی اینستاگرامی به طور مفصل به صحبت های پرستو صالحی پرداخت.

زکریا در این لایو از صالحی به خاطر دخالت در موضوعی که به او ارتباطی ندارد انتقاد کرد و با اشاره به عدم فعالیت طولانی مدت صالحی در دنیای بازیگری گفت یکی از حرف هایش همین مشکل امثال پرستو صالحی بوده است.

زکریا گفت پرستو صالحی تنها به این دلیل مهران مدیری را فردین خطاب می کند که یک بار که مادر صالحی بیمار و در بیمارستان بستری شده بود صالحی با مدیری تماس می گیرد و به او می گوید که مادرش علاقه ی زیادی به او دارد و از مدیری می خواهد که به دیدن مادرش بیاید. مدیری نیز قبول می کند و به عیادت مادر صالحی در بیمارستان می رود. زکریا گفت البته این تماس را تلاشی از سوی صالحی برای گرفتن نقشی در کارهای مدیری می داند.

منبع: روزیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->