سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

بازی استقلال و پیکان در جام حذفی لغو شد | جریمه مالی سنگین در انتظار استقلال به علت رعایت نکردن پروتکل‌ها

  • کد خبر: ۹۶۲۴۸
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
بازی استقلال و پیکان در جام حذفی لغو شد | جریمه مالی سنگین در انتظار استقلال به علت رعایت نکردن پروتکل‌ها
لغو بازی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی به دلیل ابتلای برخی بازیکنان و مربیان این باشگاه به ویروس کرونا این باشگاه را با جریمه مالی سنگین مواجه خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نهم آذرماه سال ۹۹ بود که بازی پرسپولیس و ذوب آهن به دلیل ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا لغو شد. این موضوع، اما سبب شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس را با جریمه مالی مواجه کند. تصمیمی که به زودی درباره باشگاه استقلال نیز اتخاذ خواهد شد. از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که به دلیل اهمال بازیکنان و مربیان استقلال و ابتلا به ویروس کرونا (ازنوع اومیکرون) و ایجاد اختلال در برگزاری جام حذفی فوتبال قرار است جریمه مالی سنگینی هم برای باشگاه استقلال درنظر گرفته شود. این حکم به زودی از سوی باشگاه استقلال اعلام خواهد شد، اما هیچ جریمه دیگری برای باشگاه استقلال درنظر گرفته نمی‌شود و سازمان لیگ موظف است زمان دیگری را برای برگزاری این بازی اعلام کند.

اطلاعیه سازمان لیگ به شرح زیر است:

نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده توسط تیم استقلال – ۲۷ دی ۱۴۰۰
بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می‌گردد:

۱- تعداد ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه، می‌بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت‌های لازم قرار گیرند. بازگشت نامبردگان به تمرین می‌بایست طبق آخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید بوده و در صورت بی علامتی (ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی سه روز اخر الزامیست) و ارائه تست منفی PCR و تاییدیه قلب و عروق توسط متخصص قلب، اجازه حضور در تمرینات را دارند. مسئول پیگیری این پروسه پزشک معرفی شده از سوی باشگاه آقای دکتر حبیبی است.

۲- با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست قانونی باشگاه، به استحضار می‌رساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابت‌های فوتبال کشور در شرایط ابتلا بازیکنان و تیم‌ها به کووید رقابت مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول می‌گردد.

۳- بدیهی است سایر رقابت‌های پیش روی تیم استقلال، با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آتی تصمیم گیری و اعلام می‌گردد.

۴- با توجه به شواهد موجود مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط باشگاه استقلال، این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->