سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

برقراری اتصال اینترنت در برخی مناطق کشور

  • کد خبر: ۹۶۲۷
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
  • ۱
برقراری اتصال اینترنت در برخی مناطق کشور
از دقایقی قبل اتصال اینترنت در استان هرمزگان برقرار و شبکه‌های پیام رسان خارجی نظیر "واتس آپ" و "اینستاگرام" در دسترس است.

ایسنا از دسترسی کامل استان هرمزگان به اینترنت جهانی و برقراری دسترسی به واتس اپ و اینستاگرام خبر داد.

به گزارش «انتخاب»؛ به نظر می رسد روند اتصال مجدد به اینترنت جهانی در کشور به صورت تدریجی آغاز شده است، روندی که سخنگوی دولت پیشتر از آن خبر داده بود.

علی ربیعی سخنگوی دولت دو روز پیش با بیان اینکه شورای امنیت ملی تصمیم قطع اینترنت را گرفته است، گفت: من اطلاع دارم در استان هایی که از اینترنت سوء استفاده صورت نمی گیرد استان به استان اینترنت آنها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی گردد.

از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت ، دسترسی به شبکه های پیام رسان خارجی قطع شده بود، و وب‌سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌های داخلی و و ظاهرا تمامی‌ وب‌سایت‌هایی که از سرورهای داخلی بهره می بردند، قابل دسترس بودند که از دقایقی قبل امکان دسترسی به شبکه های پیام رسان در استان هرمزگان برقرار شد.

تکمیلی//

اينترنت در بخشهايي از تهران نيز وصل شد.

اخبار رسيده به خبرنگار «انتخاب» حاكي از آن است كه در مناطقي از تبریز ، هرمزگان ، اراک، مشهد، کرمانشاه و قم اینترنت خانگی ( ADSL ) وصل شده است.

 

نت بلاک تایید کرد

نت بلاک که یک وبسایت در زمینه آزادی استفاده از اینترنت در جهان است تائید کرد که پس از 113 ساعت قطعی اینترنت در ایران، اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی به آرامی در حال افزایش هست و به 8 درصد رسیده است.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آیدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
4
دولت بی تدبیر نا امید، رئیس جمهور نا لایق، کابینه و وزرای نالایق تر. تمام مشکلات رو برامون به ارمغان آوردید و حتی دارید حقوق طبیعی مون رو هم از ما میگیرید و به شدت خونسرد هستید. به فشار های مالی، روحی، اجتماعی و... که برای مردم به وجود آوردید اگر وقت داشتید کمی قبل از خواب فکر کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->