کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

پاشازاده: حذف استقلال و پرسپولیس نماد نادانی مسئولان ورزش است!

  • کد خبر: ۹۶۳۳۰
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
پاشازاده: حذف استقلال و پرسپولیس نماد نادانی مسئولان ورزش است!
مهدی پاشازاده از ساختار‌های مدیریتی در فدراسیون فوتبال به شدت انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدافع سابق تیم ملی و باشگاه استقلال، حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا را نماد بزرگی از بی‌برنامگی و نادانی مسئولان وزارت ورزش دانست. مهدی پاشازاده دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری میزان به‌شدت از ساختار فدراسیون فوتبال انتقاد و آن را غیرحرفه‌ای و آماتور تلقی کرد.

استقلال صدرنشین است، اما مشکلاتی هم دارد

بازیکن اسبق استقلال در ابتدای صحبت‌هایش به عملکرد این تیم در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: استقلال صدرنشین لیگ است، اما مشکلاتی هم دارد. تیم در طول نیم‌فصل نوسانات زیادی در بازی‌های خود داشته و اتفاقات مختلفی به وقوع پیوسته است و شاهد جابه‌جایی‌های زیادی بوده‌ایم. تیم در اوایل فصل در فاز هجومی مشکلات زیادی داشت که تا حدودی برطرف شده‌اند و موقعیت‌سازی و گل‌زنی بیشتر اتفاق می‌افتد.

وقتی به‌خوبی موقعیت‌سازی می‌کنیم، اما در ضربات آخر مشکل داریم، باید نفرات را جا‌به‌جا کنیم. یامگا ۷ گل زده که بیشتر آن‌ها پنالتی بوده و باید بیش از این تلاش کند تا گل‌های بیشتری در جریان بازی به ثمر برساند. در چند بازی خط دفاع اعتماد‌به‌نفس لازم را نداشت و تمرکز‌نداشتن در بین مدافعان دیده می‌شد، اما وقتی تیم در صدر جدول است، نمی‌توان خیلی انتقاد کرد و باید این مشکلات جزئی هم حل شو‌د.

هرتیمی آرزوی داشتن بازیکنان استقلال را دارد

وی درباره ترکیب استقلال و نیاز این تیم به تقویت‌شدن گفت: ترکیب استقلال از لحاظ مهره بسیار کامل است و هر تیمی آرزوی داشتن این بازیکنان را دارد. تیم در اوایل فصل بودجه کافی را در اختیار داشت و بازیکنان زیادی جذب شدند. وی در ادامه افزود: کم‌بازی‌کردن یک بازیکن به تفکرات کادر فنی باز‌می‌گردد. بابک مرادی یک بازیکن هجومی بود، ارسلان مطهری هم نه خیلی جوان است و نه سن بالایی دارد که در دقیقه‌۸۵ به میدان بیاید.

وقتی بازیکن مدتی روی نیمکت بنشیند و کم بازی کند، از کیفیتش کاسته خواهد شد. از لحاظ ورزشی به این بازیکنان حق می‌دهم که دلخور باشند. داشتن بازیکن زیاد هم گاهی می‌تواند دردسرساز شود، اما استقلال در لیگ کار سختی دارد و مجیدی می‌تواند به‌صورت چرخشی از بازیکنان استفاده کند، جام حذفی در پیش است و البته لیگ قهرمانان آسیا هم قرار بود باشد که به لطف مسئولان و اساتید آن را از دست دادیم.

در فوتبال ما هیچ‌چیز سرجایش نیست

پاشازاده درباره ساختار فوتبال ایران و ایراد‌هایی که به آن وارد است، تصریح کرد: ساختار فوتبال ما مشکل اساسی دارد. باید همه‌چیز و همه‌کس سرجای خود باشند که این‌طور نیست. در یک گروه، یک شرکت کوچک، یک شهر و یک مملکت همه ارکان باید سر جای خود قرار داشته باشند و فوتبال هم از این قاعده مستثنا نیست که متأسفانه این اتفاق در این سال‌ها نیفتاده است. فوتبال ما حرفه‌ای نیست، تیم‌های محبوبی، چون نفت آبادان و نفت مسجد‌سلیمان هیچ پولی در بساط ندارند و نباید به هواداران و شعور آن‌ها توهین کنیم.

حذف سرخابی‌ها باعث سرخوردگی ورزش می‌شود

وی درباره غیبت سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و پیامد‌های آن گفت: غیبت تیم‌ها در آسیا باعث ناامیدی و بی‌انگیزگی خواهد شد. بازیکنان همواره به این امید هستند که در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشند و خود را نشان دهند و مشتری خوبی پیدا کنند. البته باشگاه هم می‌توانست از این مسابقات سود خوبی کسب کرده و اسپانسر‌های بیشتری پیدا کند. باعث‌و‌بانی این کار هرگز از یاد هواداران نخواهد رفت.

کشور‌هایی که از لحاظ جمعیتی، فنی و امکانات از ما بسیار پایین‌تر هستند، در این تورنمنت نماینده دارند. وی افزود: حذف از آسیا نماد بزرگی از بی‌برنامگی و نادانی مسئولان ورزش کشور است و به‌طور‌کلی حال‌و‌روز ورزش ما و نه فقط فوتبال، همین است. افرادی که ورزشی هستند، بیرون از این چرخه قرار دارند و کاری از دست آن‌ها برنمی‌آید و این مشکلات لطمه بزرگی به حیثیت ورزشی ما وارد خواهد کرد.

امیدوارم به‌نوعی برنامه‌ریزی و مدیریت شود که حداقل در سال‌های بعد این معضل را نداشته باشیم. او ادامه داد: این اتفاق باعث سرخوردگی و بی‌شخصیتی ورزش ما خواهد شد. در کشور ما با دروغ همه کار‌ها پیش می‌رود و علاوه بر تحریم‌های سیاسی و اقتصادی، حالا تحریم‌های ورزشی هم شامل ما شده است. اگر به‌جای مسئولان بالادستی ورزش بودم، این مدیران را بازخواست می‌کردم؛ اما وقتی اراده نیست و خود این بالادستی‌ها هم تمایلی ندارند، اتفاقی نخواهد افتاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->