ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

علی کریمی صید بزرگ استقلال درنیم فصل؟

  • کد خبر: ۹۶۳۴۵
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
علی کریمی صید بزرگ استقلال درنیم فصل؟
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند در نیم فصل بازیکن بزرگی را به خدمت بگیرند. گفته می‌شود یکی از گزینه‌های اصلی استقلال علی کریمی است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که ذهن‌ها معطوف به جذب بازیکن خارجی در استقلال است، اما مدیران آبی اهداف دیگری را هم در نقل و انتقالات دنبال می‌کنند که می‌تواند برای هواداران این باشگاه بسیار جالب توجه باشد. یکی از مدیران استقلال که دوست ندارد نامش رسانه‌ای شود روز گذشته خبر از جذب یک بازیکن بزرگ در نیم فصل داده است که تحقیقات خبرنگار ایران ورزشی در این راستا نشان می‌دهد که آن بازیکن ممکن است علی کریمی باشد. بازیکنی که اکنون در باشگاه کایسری اسپور ترکیه بازی می‌کند و با این باشگاه قرارداد دارد. کریمی در آذر ماه مصاحبه‌ای تصویری را با یکی از برنامه‌های تلویزیونی انجام داد که در آن مصاحبه وقتی با سؤالی درباره بازگشت به استقلال مواجه شد گفت: «بعید می‌دانم به این زودی به استقلال برگردم.» این پاسخ نشان می‌دهد که بازیکن طراح سابق استقلال دوست دارد فوتبالش را در کشور‌های خارجی ادامه دهد، اما تردید نکنید که پیشنهاد جالب توجه باشگاه استقلال به این بازیکن می‌تواند او را برای نیم فصل هم که شده به طور قرضی دوباره راهی استقلال کند. کریمی پیش‌تر در پستی بازی می‌کرد که هم وظایف یک هافبک دفاعی را به عهده داشت و هم یک هافبک طراح. در واقع کریمی برای استقلال در میانه زمین بازیکنی دو پسته به شمار می‌رفت و حضور دوباره‌اش در استقلال هرگز نمی‌تواند جایگاه مهدی‌پور و حتی زبیر نیک نفس در ترکیب اصلی را به مخاطره بیندازد. ضمن اینکه کریمی به تازگی مصدومیت را سپری کرده و بر اساس خبر‌هایی که از ترکیه به گوش می‌رسد آرام، آرام در حال آماده شدن برای حضور در میادین است که اگر مدیران استقلال بتوانند مذاکرات موفقیت آمیزی با این بازیکن داشته باشند، حضور او در نیم فصل دوم هرگز دور از ذهن نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->