نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

تمجید مجید نامجو مطلق از گابریل پین، مربی ایتالیایی استقلال

  • کد خبر: ۹۶۳۴۷
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
تمجید مجید نامجو مطلق از گابریل پین، مربی ایتالیایی استقلال
مجیدنامجو مطلق که سابقه همکاری با مجیدی را هم داشت، معتقد است که نقش گابریل پین را در رشد استقلال هرگز نباید نادیده گرفت.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، بسیاری از کارشناسان عملکرد مطلوب خط دفاع استقلال را حاصل تدابیر ویژه گابریل پین می‌دانند. مجید نامجو مطلق، یکی از پیشکسوتان استقلال که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، به نقش این مربی در استقلال اشاره دارد و حضور او را بسیار پراهمیت می‌داند.


مطلق می‌گوید: «وقتی استقلال به لحاظ آماری در فاز دفاعی و حمله‌ای بهترین رکورد‌ها را می‌زند حتماً از ساختار و مجموعه فنی خیلی خوبی بهره برده است. در کادر فنی استقلال هم که گروهی با هم کار می‌کنند حتماً پین هم تأثیر‌گذار بوده است که بخوبی توانسته در تیم استقلال به بهترین شکل ممکن اثر خودش را بگذارد.» 
مطلق ناراحتی خود از حذف سرخابی‌ها را هم بیان کرده است: «از حذف دو تیم محبوب پایتخت هواداران خیلی ناراحت شدند، اما ما باید این واقعیت را در عصر ارتباطات قبول کنیم که مانند قدیم نمی‌توانیم روی ضعف‌هایمان سرپوش گذاشته و آن‌ها را کتمان کنیم. در این بین، بازیکنان هم به ناحق از حضور در آسیا محروم شده‌اند؛ نکته‌ای که به لحاظ انگیزشی و روحی روانی و حتی کیفی ممکن است روی بازیکنان دو تیم سرخابی تأثیر منفی بگذارد، اما این مسأله روی تیم ملی و کیفیت بازیکنان منتخب در آن تأثیری نمی‌گذارد، چون همیشه تیم ملی تحت هر شرایطی انگیزه‌های متفاوتی برای بازیکنان ایجاد می‌کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->