فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

اکران سراسری فیلم «قصیده گاو سفید» در کشور‌های اروپایی و آسیایی آغاز شد

  • کد خبر: ۹۶۵۴۸
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
اکران سراسری فیلم «قصیده گاو سفید» در کشور‌های اروپایی و آسیایی آغاز شد
اکران سراسری فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم از سوم فوریه در سینماهای آلمان و اتریش آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت معتبر ولتکینو(weltkino) که پیش از این پخش فیلم‌های مهمی چون «یک دور دیگر»(another round) ساخته اسکاری توماس وینتربرگ را به عهده داشته پخش سراسری فیلم «قصیده گاو سفید» را در دو کشور آلمان و اتریش به عهده دارد.


همزمان در ماه‌ ژانویه و فوریه اکران این فیلم در کشورهای سوئد، ژاپن، پرتغال، جمهوری چک، اسلواکی و کشورهای حوزه بالکان نیز آغاز خواهد شد.

 فیلم «قصیده گاو سفید» پیش از این اکرانی  را در کشورهای فرانسه، هلند و بلژیک پشت سر گذاشت و مورد توجه منتقدان و مخاطبین فرانسوی قرار گرفت.

 کشورهایی چون چین، اسپانیا، دانمارک، فنلاند، نروژ، یونان، ترکیه، هنگ کنگ و بسیاری کشورهای دیگر اروپایی و آسیایی نیز به تدریج میزبان این فیلم در سینماهایشان خواهند بود و تا به این لحظه بیش از سی کشور جهان قرارداد اکران سراسری فیلم را با پخش‌کننده فرانسوی به امضا رسانده‌اند.

نخستین نمایش جهانی فیلم «قصیده گاو سفید» در بخش مسابقه اصلی جشنواره برلین بود و این فیلم موفق به دریافت جایزه تماشاگران از این جشنواره معتبر شد.

این فیلم تاکنون در بیش از سی و پنج جشنواره بین‌المللی حضور داشته و جوایزی چون بهترین کارگردانی جشنواره وایادولید اسپانیا، تقدیر ویژه هیئت داوران جشنواره زوریخ سوئیس و بهترین فیلم جشنواره فریشتاد اتریش، بهترین فیلم داوران آکادمیک جشنواره جنایت و مکافات استانبول را نیز در کارنامه خود دارد.

فیلم «قصیده گاو سفید»همچنان برای نمایش در داخل ایران پروانه نمایش ندارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->