حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

ساعت بازی هندبال تیم ملی ایران و کویت در جام ملت های آسیا

  • کد خبر: ۹۶۸۶۴
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
ساعت بازی هندبال تیم ملی ایران و کویت در جام ملت های آسیا
تیم ملی هندبال کشورمان امروز از ساعت۱۴:۳۰ در جدالی مهم و سرنوشت ساز در جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی کویت می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی هندبال کشورمان امروز از ساعت۱۴:۳۰ در جدالی مهم و سرنوشت ساز در جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی کویت می‌رود. ملی پوشان کشورمان بعد از شکست آسان استرالیا و هند و سپس پیروزی در بازی حیثیتی برابر عربستان به دور دوم بازی‌ها صعود کردند و در این مرحله نیز موفق به شکست عراق در اولین بازی شدند؛ بردی که حالا ایران را به دروازه‌های حضور در جام جهانی نزدیک کرده است و برای قطعی شدن آن، ایران باید در ۲ بازی پیش روی خود دست کم یکی از ۲ تیم کویت یا بحرین را شکست دهد.

تیم‌هایی که از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شوند و برای همین بازی امروز با کویت که اندکی از بحرین آسان‌تر است، دیداری مهم و سرنوشت ساز برای هندبال کشورمان محسوب می‌شود. کویت در مرحله گروهی این مسابقات تیم‌های اردن و سنگاپور را با اختلاف شکست داده بود، اما مقابل کره با یک اختلاف بازی را واگذار کرد.

بحرین، اما که سومین حریف ایران در مرحله اصلی این مسابقات است، همانند ایران به عنوان صدرنشین وارد این مرحله شده و مقابل هر ۳ حریفش یعنی هنگ کنگ، ازبکستان و ویتنام به برتری رسیده است. در چنین شرایطی ایران امروز محکوم به تاریخ سازی و شکست کویت است تا گام مهمی برای حضور در جام جهانی بردارد. ۵ تیم از ۸ تیم راه یافته به مرحله دوم جام ملت‌های آسیا جواز حضور در جام جهانی هندبال را کسب می‌کنند و ایران در صورت پیروزی برابر کویت به احتمال زیاد این اتفاق بزرگ را رقم خواهد زد.

شرایط خوب خراسانی‌ها در تیم ملی هندبال

تیم ملی کشورمان در حالی امروز به مصاف کویت می‌رود که بازیکنان خراسانی این تیم از شرایط خوبی برخوردار ند. مجتبی حیدرپور، یونس آثاری، محمدرضا کاظمی، ممدرضا اورعی و امیر سرپوش هندبالیست‌های خراسانی تیم ملی هستند که نمایش خوبی در بازی‌های گذشته داشته اند. به ویژه حیدرپور که به مهره‌ای تأثیرگذار در ترکیب مانوئل فرناندز، سر مربی اسپانیایی تیم ملی، تبدیل شده است. حیدرپور که در مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۴ و در دیدار مقابل بحرین گل صعود تیم ملی به جام جهانی را به ثمر رساند، در این دوره هم آماده و سر پنجه است و نمایش خوبی در ۴ بازی قبل تیم ملی داشته است.

او در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۱۴ با تیم ملی هندبال ایران مدال برنز را به دست آورد که بالاترین مقام ایران در تاریخ جام ملت‌های آسیاست، درباره بازی امروز تیم ملی کشورمان با کویت گفت: بازی اصلی و سرنوشت ساز ما بازی کویت است و امیدوارم بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم و دل مردم ایران را شاد کنیم. کویت و بحرین جزو تیم‌های خوب آسیا هستند و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که بتوانیم در این ۲ بازی پیروز شویم.

این بازیکن خراسانی که در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ هم عضو تیم ملی بود، افزود: از مردم ایران و تمام هندبال دوستان می‌خواهیم که برای ما دعا کنند تا در بازی با کویت که واقعا بازی بسیار مهمی است، پیروز شویم و به رقابت‌های قهرمانی جهان راه پیدا کنیم و همچنین بتوانیم در جمع ۴ تیم برتر قهرمانی آسیا باشیم و ان شاءا... مقام نیز کسب کنیم.

حیدر پور که به دلیل مصدومیت از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶ باز ماند، درباره وضعیت تیم ملی گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و همدلی و همراهی بین همه بازیکنان و کادر فنی وجود دارد. خدا را شاکریم که ۴ بازی گذشته را با قدرت بردیم و آماده ایم تا امروز با شکست دادن تیم قدرتمند کویت، دل مردم ایران را شاد کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->