ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

گلایه شهروند از ازدحام جمعیت در خطوط اتوبوس در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۹۷۰۳۸
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
گلایه شهروند از ازدحام جمعیت در خطوط اتوبوس در مشهد + پاسخ
پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد درخصوص نحوه سرویس دهی خط ۸۳۰

پیام شهروند:

از شهردار مشهد می خواهم کمبود اتوبوس در خط ۳ بی آرتی را به صورت ضربتی برطرف کند. صبح‌ها و در پیک صبحگاهی، اتوبوس های این خط از مبدأ شرق در بولوار حُر، با تعداد زیادی مسافر مواجه است که اغلب کارگر هستند و باید به محل کار خود برسند.

آن قدر تعداد مسافران زیاد است که کار به ایستگاه دوم هم نمی رسد و در همان ایستگاه اول کل اتوبوس پر از مسافر می شود و در ایستگاه های بعدی امکان بازشدن در وجود ندارد. تعداد زیادی از مسافران هم اصلا ماسک نمی زنند.


پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی:

به استحضار شهروند محترم می رساند خط ۸۳۰ با ۴۸ دستگاه اتوبوس فعال و میانگین سرفاصله ۵ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان محترم می باشد.

لیکن به دلیل ترافیک طول مسیر علی الخصوص در بلوار حر و مصلی سر فاصله خط افزایش می یابد. در پایان از شهروند محترم تقاضا می گردد در صورت افزایش سر فاصله در مسیر خط، مراقب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و استگاه محل انتظار) به شماره تلفن ۳۳۲۳۵ اداره بازرسی سازمان، اعلام نمایید تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->