اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

از آمل تا کینگستون آپون هال با اللهیار صیادمنش!

  • کد خبر: ۹۷۸۷۰
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
از آمل تا کینگستون آپون هال با اللهیار صیادمنش!
باشگاه هال‌سیتی به‌صورت رسمی از اللهیار صیادمنش رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرانجام باشگاه هال‌سیتی خرید اللهیار صیادمنش را به‌شکل رسمی اعلام کرد تا این مهاجم جوان به‌صورت قرضی راهی این تیم شود. انتقال اللهیار صیادمنش به هال‌سیتی قطعی شده بود، اما سرانجام باشگاه انگلیسی این موضوع را به‌صورت رسمی اعلام کرد؛ باشگاهی که در رده هجدهم چمپیونشیپ یا لیگ دسته‌اول انگلیس قرار دارد، پس از تغییرات در مالکیت این تیم و حضور آجون ایلیجالی، مجری معروف ترک، در رأس مدیریت این تیم، به‌دنبال نقل‌وانتقالات قدرتمند در بازار زمستانی بوده است.

پس از آنکه عصر امروز باشگاه فنرباغچه با صدور اطلاعیه‌ای از پیوستن اللهیار به هال‌سیتی خبر داده بود، این باشگاه انگلیسی نیز به‌صورت رسمی با انتشار تصاویر و ویدئویی از صیادمنش، انتقال این بازیکن را به‌صورت قطعی اعلام کرد. در اطلاعیه این باشگاه انگلیسی آمده است: هال‌سیتی با خوش‌حالی اعلام می‌کند که اللهیار صیادمنش را به‌صورت قرضی از فنرباغچه تا پایان فصل به‌شرط دریافت مجوز کار به‌خدمت گرفته است.

صیادمنش که در شهر آمل ایران متولد شده است، اولین قرارداد حرفه‌ای‌اش را در ژوئن ۲۰۱۸ با باشگاه استقلال امضا کرد. این مهاجم هیجان‌انگیز پس از ۱۸ بازی در ورزشگاه آزادی، توجه فنرباغچه را جلب کرد و در می ۲۰۱۹ با غول ترکیه قرارداد امضا کرد. یک‌ماه پس از امضای قرارداد، صیادمنش اولین بازی‌اش را برای تیم‌ملی ایران انجام داد و پس از گل‌زنی در دیدار دوستانه مقابل سوریه که با پیروزی ۵ بر ۰ ایران همراه بود، جوان‌ترین گل‌زن تاریخ کشورش شد. این سومین قرارداد قرضی بازیکن بیست‌ساله از فنرباغچه خواهد بود که پیش از این در استانبول‌اسپور و زوریا لوهانسک حضور داشته است.

عملکرد او در اوکراین باعث شد او در بین ۱۱ بازیکن برتر لیگ‌برتر اوکراین در فصل ۲۰۲۰-۲۱ قرار بگیرد و او اکنون به‌دنبال موفقیت مشابهی در ورزشگاه کی‌کوم خواهد بود. صیاد‌منش پس از این انتقال گفت: «اول از همه من واقعا خوش‌حالم که اینجا در باشگاهی بزرگ با هواداران شگفت‌انگیز هستم. سعی می‌کنم تمام تلاشم را به کار بگیرم و به تیم کمک کنم، زیرا این مهم‌ترین چیز است. تا آخر برای تیم می‌جنگم.» او ادامه داد: «وقتی بچه بودم، همیشه لیگ‌های انگلیس را دنبال می‌کردم. من واقعا برای بازی در اینجا هیجان‌زده هستم. من می‌خواهم به تیم کمک کنم.

ما در ۳ بازی گذشته پیروز شده‌ایم و ظرفیتی خوب و تیمی جوان داریم.» اللهیار در پایان گفت: «من در آخرین بازی هال‌سیتی در ورزشگاه بودم و جو عالی بود. من واقعا نمی‌توانم برای بازی در ورزشگاهمان و مقابل هواداران منتظر بمانم و امیدوارم به‌زودی شما را ببینم.» قوانین دریافت مجوز کار در چمپیونشیپ یا لیگ دسته‌اول انگلیس شامل پارامتر‌هایی است که بازیکنان باید در مجموع ۱۵ امتیاز از ۶ جدول مختلف را با استفاده از یک دوره مرجع ۱۲ ماهه قبل از تاریخ درخواست جمع‌آوری کنند.

بازیکنانی که منظم برای تیم‌ملی‌شان بازی می‌کنند، تقریبا شرایط ورود را تضمین می‌کنند و تأییدیه هیئت حاکمه به آن‌ها تعلق می‌گیرد. بنابراین، آن‌ها می‌توانند بدون واردشدن به معیار‌های دقیق‌تر برای باشگاه بازی کنند. در جدول‌های بعدی، امتیاز‌هایی برای حضور در مسابقات باشگاهی قاره‌های مختلف مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، کوپا لیبرتادورس، کوپا سودامریکانا و... در نظر گرفته شده است.

جدول بعدی به دقایق بازی بازیکنان در سطح باشگاهی داخلی، باشگاهی قاره‌ای و بین‌المللی جوانان مربوط است. به‌عنوان مثال در سطح یک این گروه، لیگ‌برتر انگلیس، بوندس‌لیگا، لالیگا، سری‌آ و لیگ فرانسه قرار دارد و در سطوح بعدی لیگ‌های کشور‌های دیگر. بدین‌ترتیب اللهیار صیادمنش به‌دلیل ۳ بازی ملی در یک‌سال گذشته، حضور در لیگ اوکراین و همچنین حضور دائم در لیگ اروپا، مشکلی برای دریافت مجوز کار ندارد و می‌تواند هال‌سیتی را در چمپیونشیپ همراهی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->