گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عطایی: جام جهانی فوتبال از المپیک تاثیرگذارتر است|بزرگترین مشکل ورزش ما مسائل زیرساختی است

  • کد خبر: ۹۷۹۰۵
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
عطایی: جام جهانی فوتبال از المپیک تاثیرگذارتر است|بزرگترین مشکل ورزش ما مسائل زیرساختی است
سرمربی تیم ملی والیبال معتقد است همگرایی در ایجاد تفکرات جمعی به ندرت در ورزش ما دیده می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در همه رشته‌ها المپیک مهم‌ترین میدان محسوب می‌شود. اما فوتبال یک جام جهانی دارد که به تنهایی همه رویداد‌های دنیا را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال با تمجید از نمایش عالی بازیکنان تیم ملی فوتبال در مسیر جام جهانی می‌افزاید: موفقیت‌های این ورزش نه تنها از بعد مالی بلکه از جنبه‌های اقتصادی و سیاسی نیز حائز اهمیت است و اثرات روانی که از خود بر جای می‌گذارد، باعث سوق دادن جامعه به شور و شوق می‌شود.
او در ادامه گفت: با توجه به تجاربی که ما در رشته والیبال داشته ایم، اعتقاد دارم در راه رسیدن به جام جهانی بزرگترین مشکل مسایل زیرساختی است. ابعاد فنی را می‌شود از طریق علم و آموزش تکمیل کرد. کما اینکه ما در ایران بهترین پزشکان و مهندسان جهان را داریم، اما ایجاد سخت افزاری یک پروسه زمانبر و الزامی است. داشتن بودجه خوب برای ساختن زیرساخت‌های بنایی اولویت دارد. در کشوری مثل ژاپن هر شهرش چند ورزشگاه دارد که می‌توانند به آسانی میزبان مسابقات بین المللی باشند، اما در کشور ما از این بابت دچار فقر هستیم. بحث بعدی به تفکرات اجتماعی بر می‌گردد. ما به طور معمول انفرادی خوب فکر می‌کردیم، اما همگرایی در ایجاد تفکرات جمعی به ندرت در ورزش ما دیده می‌شود. باید در این مسیر تلاش کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال درباره مشکلات این روز‌های تیم ملی والیبال هم گفت: جواد کریمی بعد از جراحی پین در پا دارد و سه، چهار هفته دیگر می‌تواند تمریناتش را شروع کند تا در اواسط فروردین به ما بپیوندد. علی اصغر مجرد با طی کردن ۹ ماه مداوای بعد از جراحی در لیگ ملت‌ها با ما خواهد بود، اما میثم صالحی ۵۰- ۵۰ است. در زمینه کمبود پاسوری که این روز‌ها بحث می‌شود تاکید می‌کنم که جواد کریمی به اردوی تیم ملی می‌رسد، ولی در کنار وی علی رمضانی و امیرمحمد فلاحت خواه را داریم و جای نگرانی نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->