پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان راوپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

معرفی سردار آزمون با پیراهن بایرلورکوزن + تصویر

  • کد خبر: ۹۸۰۵۰
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
معرفی سردار آزمون با پیراهن بایرلورکوزن + تصویر
باشگاه بایرلورکوزن با انتشار تصویری از سردار آزمون در کنار مدیرورزشی این باشگاه، رسما از خرید زمستانی خود رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - باشگاه بایرلورکوزن با انتشار تصویری از سردار آزمون در کنار مدیرورزشی این باشگاه، رسما از خرید زمستانی خود رونمایی کرد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که قرار بود سردار از ابتدای فصل آینده در ترکیب لورکوزن به میدان برود، اما در نهایت کشمکش میان او و باشگاه زنیت که از امضای این قرارداد حیرت زده و خشمگین بود، باعث شد تا باشگاه آلمانی با پرداخت رقم چهار میلیون یورویی، زودتر از موعد آزمون را به خدمت بگیرد.

معرفی سردار آزمون با پیراهن بایرلورکزن + تصویر

روز گذشته تصاویری از حضور مهاجم ایرانی در فرودگاه لورکوزن منتشر شد تا مشخص شود او با پشت سر گذاشتن قرنطینه راهی ایالت وستفالن آلمان شده تا به اردوی «شیرها» ملحق شود و بامداد جمعه تصاویر او در استادیوم اختصاصی بایرلورکوزن روی خروجی توییتر این باشگاه قرار گرفت تا شماره کیت آزمون هم رونمایی شود.

به این ترتیب آزمون که در کنار زیمون رولفس این عکس را ثبت کرده، از این پس پیراهن شماره ۹ بایرلورکوزن را برتن خواهد داشت و با این کیت در ترکیب خط حمله این تیم قرار می‌گیرد.

معرفی سردار آزمون با پیراهن بایرلورکزن + تصویر

نکته جالب اینکه رولفس مدیرورزشی بایرلورکوزن که برای سال‌های طولانی در ترکیب این تیم حضور داشت و حالا در رده مدیریتی فعالیت می‌کند، در سایر تصاویر مربوط به امضای قرارداد آزمون هم حضور داشته و احتمالا سردار بیش از سایر اعضای باشگاه با او آشنا باشد.

این پیراهن که اغلب برتن مهاجمان شناخته شده لورکوزن بوده، پیش‌تر در اختیار آندره شورله مهاجم معروف آلمانی قرار داشت و پیش از آن هم در فصل ۲۰۰۶-۰۷ دیمیتر برباتف مهاجم بلغارستانی که سپس به منچستریونایتد پیوست، با این پیراهن درخشید.

منبع: خبرآنلاین به نقل از دنیای ورزش تورنتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->