نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

رقابت برای بقا در لیگ برتر والیبال!

  • کد خبر: ۹۸۶۵۴
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
رقابت برای بقا در لیگ برتر والیبال!
هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر والیبال امروز برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌و‌پنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام «سردار دل‌ها»، امروز در شهر‌های مختلف شروع خواهد شد. جدال برای تعیین سرنوشت دو سهمیه باقی‌مانده پلی‌آف، مهم‌ترین اتفاق لیگ‌برتر والیبال مردان در دو هفته پایانی مرحله مقدماتی است.

تاکنون صعود تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، پیکان تهران، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، شهرداری ارومیه و مس رفسنجان به مرحله پلی‌آف قطعی شده است. هفته بیست‌وپنجم، اما با نبرد سخت، سنگین و جذاب شهرداری گنبد و پاس گرگان به اوج حساسیت خواهد رسید؛ جایی که گرگانی‌ها به‌عنوان تیم هشتم جدول، با یازده برد و ۳۵ امتیاز به میهمانی شهرداری گنبد می‌روند. شاگردان عظیم جزیده در تیم گنبد تاکنون ۱۰ برد و ۳۳ امتیاز کسب کرده‌اند و یک پله پایین‌تر از پاس گرگان ایستاده‌اند.

اگر شاگردان عیسی سنگدوینی موفق به پیروزی در این بازی شوند، جایگاهشان را در بین هشت تیم برتر مستحکم خواهند کرد و با این حساب، معادلات سایر مدعیان را به‌هم خواهند زد. درصورتی که گنبدی‌ها موفق به پیروزی شوند، سرنوشت صعود‌ها به هفته آخر کشیده خواهد شد. تقابل تیم‌های فولادین لیگ نیز یکی‌دیگر از بازی‌های تعیین‌کننده هفته بیست‌وپنجم خواهد بود. سیرجانی‌ها این هفته میزبان همتای فولادینشان، یعنی فولاد مبارکه سپاهان هستند.

تیم صدرنشین جدول بعد از آن‌که به جایگاه مطمئن و دست‌نیافتنی رسید، در چند هفته گذشته فرازونشیب‌های زیادی داشت. با این حساب، در تقابل قهرمان نیم‌فصل با فولاد سیرجان ایرانیان، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، هیچ‌چیز پیش‌بینی‌پذیر نیست. بااین‌حال، اگر شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان از سد ستبری، چون سپاهان بگذرند، شانس زیادی برای قطعی‌کردن سهمیه پلی‌آف خواهند داشت. پیروزی پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان در این هفته احتمالا صعود این دو تیم به پلی‌آف را به‌همراه خواهد داشت.

راه‌یاب ملل مریوان، تیم دهم جدول، این هفته به‌مصاف شهرداری ورامینی می‌رود که امیدهایش برای صعود را از دست داده است. بااین‌حال، شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب که تاکنون ۱۰ برد و سی امتیاز کسب کرده‌اند، در تلاش‌اند با کسب پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده، به جمع هشت تیم برتر برسند؛ اتفاقی که رقم‌خوردن آن مستلزم تغییرات اساسی در رده‌های هفتم تا دهم جدول است.

خودروسازان پیکان این هفته به‌مصاف هورسان رامسر، تیم سیزدهم جدول با هفت برد و ۲۴ امتیاز، می‌روند و به‌نظر می‌رسد کار سختی برای پیروزی پیش‌رو نداشته باشند. لبنیات هراز آمل از شهرداری ارومیه میزبانی می‌کند؛ حریفی قدر که با پانزده برد و ۴۴ امتیاز به‌دنبال جبران مافات است و برای بالارفتن از رتبه پنجمی، هرچه در چنته دارد رو خواهد کرد. لغزش لبنیات مقابل نماینده ارومیه ممکن است به‌قیمت ازدست‌رفتن رتبه سومی شاگردان بهروز عطایی تمام شود.

مقاومت شهداب یزد ازجمله تیم‌های خطرناک و پیش‌بینی‌نشدنی لیگ است که در هفته بیست‌وپنجم با مس رفسنجان دیدار خواهد کرد. نماینده رفسنجان که در نخستین حضورش در لیگ‌برتر بلیت پلی‌آف را برای خودش قطعی کرد، بار‌ها نشان داده است که مقابل مدعیان تیمی دست‌وپابسته نیست. شاگردان اسماعیل بادرنگین در تیم مس صاحب سیزده برد، ۳۵ امتیاز و رتبه ششم جدول هستند و اگر این هفته به پیروزی برسند، جایگاه چهارمی نماینده یزد با شانزده برد و ۴۵ امتیاز به‌خطر خواهد افتاد.

تیم‌های قعرنشین سایپا و آذرباتری ارومیه درحالی رودرروی هم قرار می‌گیرند که پیروزی در این بازی موجب ارتقای جایگاه دوازدهمی خودروسازان با هشت برد و ۲۶ امتیاز در جدول خواهد شد. البته به‌شرط اینکه شهرداری ورامین در رقابت این هفته‌اش ناکام شود. در طرف مقابل، اما پیروزی آذرباتری ارومیه که با شش برد و هجده امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاده و سقوطش به لیگ دسته‌یک قطعی شده است، تأثیری در رتبه این تیم نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->