نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد
سرخط خبرها

جام جهانی کشتی فرنگی در ایران لغو شد

  • کد خبر: ۹۹۰۳
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
جام جهانی کشتی فرنگی در ایران لغو شد
علاقمندان به کشتی در ایران صبح امروز را با یک خبر غیرمنتظره آغاز می‌کنند؛ مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در ایران لغو شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بنابر گزارشی که در صفحه اول سایت فدراسیون جهانی کشتی منتشر شده است در واکنش به اتفاقات اخیر ایران، مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ که قرار بود در ایران برگزار شود به تعویق افتاده است.
کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی دیروز جلسه‌ای در استانبول برگزار کرد وبا توجه به گزارش‌های مختلف از جمله توصیه‌های وزارتخانه‌های خارجه کشور‌های حاضر در این رقابت در این تصمیم تجدید نظر کرد. همچنین توسط کمیته اجرایی تأیید شد که دو تیم (ژاپن مجارستان) به دلیل توصیه‌های دولت‌های خود، قبلاً از حضور در این تورنمنت کنار کشیده بودند.
میشل دوسون، دبیرکل فدراسیون جهانی کشتی، در نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی مربوطه چنین نوشته است:"با توجه به مسئولیت خود در قبال ورزشکاران و تیم‌ها؛ و اینکه اوضاع به حد مطلوبی از ثبات برای برگزاری چنین رویدادی بین المللی نرسیده است؛ و برای جلوگیری از هرگونه خطر برای ورزشکاران ما، کمیته اجرایی تصمیم به تعویق این مسابقات گرفته است.
رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ قرار بود روز‌های پنج شنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود.
حال باید منتظر تاریخ جدید این رقابت‌ها ماند که برخی منابع اعتقاد دارند این تعویق تنها چند هفته خواهد بود.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->