معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

«انفرادی» با بازی رضا عطاران نوروز ۱۴۰۱ به سینماها می‌آید + عکس

  • کد خبر: ۹۹۳۴۰
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
«انفرادی» با بازی رضا عطاران نوروز ۱۴۰۱ به سینماها می‌آید + عکس
فیلم «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان برای اکران در نوروز ۱۴۰۱ آماده می‌شود. همکاری تازه اطیابی و عامریان به دنبال تکرار موفقیت «دینامیت» است.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی برای اکران در نوروز ۱۴۰۱ آماده می‌شود. این فیلم سال ۹۸ و ۹۹ هم یکی از گزینه‌های اکران نوروزی بود، اما روی پرده نرفت.

در خلاصه داستان «انفرادی» آمده است: مردی (مهدی هاشمی) است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی (رضا عطاران) و همکارش (احمد مهرانفر) درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین و عتیقه شروع می‌کنند اما وقتی پول کافی بدست نمی‌آورند متوجه می‌شوند باید کار جدیدی انجام دهند، پس دست به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

فیلم سینمایی «دینامیت» که دیگر همکاری مشترک عامریان و اطیابی است، در شرایطی که فروش فیلم‌ها و مراجعه مخاطبان به سینما نابه‌سامان بود، برای اکران پیش‌قدم شد و توانست با فروش بیش از پنجاه میلیارد تومان رونق بخش گیشه‌ باشد و عنوان پرفروش‌ترین فیلم را از آن خود بکند.

مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه بازیگران فیلم «انفرادی» هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->