«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

«انفرادی» با بازی رضا عطاران نوروز ۱۴۰۱ به سینماها می‌آید + عکس

  • کد خبر: ۹۹۳۴۰
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
«انفرادی» با بازی رضا عطاران نوروز ۱۴۰۱ به سینماها می‌آید + عکس
فیلم «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان برای اکران در نوروز ۱۴۰۱ آماده می‌شود. همکاری تازه اطیابی و عامریان به دنبال تکرار موفقیت «دینامیت» است.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی برای اکران در نوروز ۱۴۰۱ آماده می‌شود. این فیلم سال ۹۸ و ۹۹ هم یکی از گزینه‌های اکران نوروزی بود، اما روی پرده نرفت.

در خلاصه داستان «انفرادی» آمده است: مردی (مهدی هاشمی) است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی (رضا عطاران) و همکارش (احمد مهرانفر) درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین و عتیقه شروع می‌کنند اما وقتی پول کافی بدست نمی‌آورند متوجه می‌شوند باید کار جدیدی انجام دهند، پس دست به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

فیلم سینمایی «دینامیت» که دیگر همکاری مشترک عامریان و اطیابی است، در شرایطی که فروش فیلم‌ها و مراجعه مخاطبان به سینما نابه‌سامان بود، برای اکران پیش‌قدم شد و توانست با فروش بیش از پنجاه میلیارد تومان رونق بخش گیشه‌ باشد و عنوان پرفروش‌ترین فیلم را از آن خود بکند.

مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه بازیگران فیلم «انفرادی» هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->