نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

پرسپولیس به گربه سیاه حذفی رسید

  • کد خبر: ۹۹۷۳
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲
پرسپولیس به گربه سیاه حذفی رسید
کابوس نفت و خاطره تلخ حذف سرخ‌ها در آزادی
دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در حالی برگزار خواهد شد که سرخ‌پوشان پایتخت، ۲ فصل قبل در ورزشگاه آزادی برابر این رقیب شکست خوردند و از جام حذفی کنار رفتند. تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و از ساعت۱۶:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به‌مصاف صنعت‌نفت آبادان خواهد رفت. این درحالی است که سرخ‌پوشان از تقابل با این تیم آبادانی به‌ویژه در جام حذفی خاطره خوبی ندارند، چراکه آخرین حذف پرسپولیس در این مسابقات توسط این تیم رقم خورده است. در آن دیدار که ۲ فصل قبل برگزار شد، تیم تحت هدایت فراز کمالوند موفق شد تیم برانکو را که به هیچ تیمی آن‌هم در ورزشگاه آزادی باج نمی‌داد، از جام حذفی کنار بزند. شاگردان برانکو در بازی اول نفت تهران را شکست دادند و سپس برابر بادران تهران به برتری رسیدند تا حریف صنعت‌نفت آبادان در یک‌چهارم نهایی شوند. در آن مسابقه سرخ‌پوشان در ضربات پنالتی مغلوب برزیلی‌های آبادان شدند تا در آن دیدار خانگی با جام حذفی وداع تلخی داشته باشد. البته صنعت‌نفت آبادان را می‌توان گربه‌سیاه تیم‌های بزرگ در این رقابت‌ها دانست، چراکه آن‌ها علاوه بر پرسپولیس، تاکنون برخی تیم‌های بزرگ دیگر مانند ذوب‌آهن، تراکتور، سپاهان و فولاد را از گردونه مسابقات جام حذفی کنار زده‌اند. بااین‌حال زردپوشان آبادانی چندسالی است در لیگ برتر نتوانسته‌اند برابر پرسپولیس به برتری برسند و آخرین پیروزی آن‌ها به هفته بیست‌وپنجم لیگ شانزدهم بازمی‌گردد که در دیداری خانگی با نتیجه ۱ بر ۰ تیم برانکو را شکست دادند.

سراج: پرسپولیس را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم
بهنام سراج، مربی صنعت‌نفت آبادان، در نشست خبری قبل از بازی تیمش گفت: تمرین با نشست خبری تداخل داشت و آقای اسکوچیچ نتوانست در این کنفرانس حضور پیدا کند. بازی حذفی برای ما خیلی مهم است. ما در لیگ برتر به‌جز بازی آخر، نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم با تدابیری که سرمربی چیده است، بتوانیم از این مرحله عبور کنیم و این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. او ادامه داد: آخرین بازی پرسپولیس کاملا آنالیز شده است و تمرینات خود را بر اساس این بازی انجام داده‌ایم. تمرین‌های ما با وقفه انجام شده بود و زیاد تمرین نداشتیم؛ اما در هفته اخیر تمرینات منظمی داشتیم. به غیر از کاپیتان تیم، بقیه بازیکنان تیم در آمادگی کامل قرار دارند.

کالدرون: نگران ضرب‌الاجل باشگاه نیستم
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس می‌گوید کار خودش را برای موفقیت پرسپولیس به‌درستی انجام داده است، ولی اینکه خارجی‌ها بازی نمی‌کنند و تیمش گل نمی‌زند، لطمه‌ای به کار او وارد نمی‌کند. گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پیش از دیدار تیمش برابر صنعت‌نفت آبادان گفت: همان‌طور که شما می‌دانید، این هم یک فینال است که باید از آن عبور کنیم. جام حذفی برای همه تیم‌ها مهم است و همه ما می‌دانیم که بردن آن، چه اهمیتی دارد. برای بردن جام باید از این مراحل عبور کنیم. باید مسئولیت خودمان را بپذیریم و بازی را ببریم. با احترام به تیم حریف که در لیگ هم برای ما مشکل ایجاد کردند، می‌دانیم بازی سختی است؛ ولی اطمینان داریم که موفق می‌شویم. وی درباره ضرب‌الاجل باشگاه هم گفت: من قوانین فوتبال را می‌شناسم. اولتیماتومی داده نشده است. باشگاه هم هر زمانی تشخیص بدهد، می‌تواند هر تصمیمی بگیرد و این وظیفه من نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->