ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

به بهانه گل زیبای جهانبخش؛ بهترین عملکرد در اروپا برای کدام لژیونر است؟

  • کد خبر: ۹۹۸۵۴
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
به بهانه گل زیبای جهانبخش؛ بهترین عملکرد در اروپا برای کدام لژیونر است؟
لژیونرهای فوتبال کشورمان فصل موفقی را تا اینجا در قاره اروپا پشت سر گذاشته‌اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب گذشته بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند. مهدی طارمی برای پورتو پاس گل داد؛ جهانبخش یک گل فوق العاده زد و علی علیپور هم برای تیمش پنالتی گرفت تا شب درخشانی برای بازیکنان ایرانی در اروپا رقم بخورد.

تا به اینجا در رقابت‌های لیگ‌های فوتبال اروپایی بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا و به خصوص بازیکنان مهاجم و خط حمله توانسته‌اند آمار خوبی را از خودشان به ثبت برسانند. بازیکنان ایرانی امسال در لیگ‌های روسیه، آلمان، پرتغال، اوکراین، انگلیس، هلند، بلژیک، یونان و کرواسی به زمین رفتند و توانستند آمار قابل توجهی هم از خودشان به نمایش بگذارند.

از نظر ثبت آمار گل و پاس گل مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتوی پرتغال بهترین عملکرد را در بین تمام لژیونر‌های ایرانی داشته و توانست فصلی رویایی را با تیم پورتو به ثبت برساند. بعد از آن سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی توانستند آمار قابل توجه برای فوتبال ایران ثبت کنند.

تا زمان نگارش این مطلب مهدی طارمی با ۱۴ گل و نه پاس گل در تمام رقابت‌هایی که برای پورتو به زمین رفته بهترین عملکرد را بین لژیونر‌های ایرانی داشته است. پس از او الهیار صیادمنش با ۹ گل و ۴ پاس گل، شهاب زاهدی با ۹ گل و ۴ پاس گل و سردار آزمون با ۹ گل و یک پاس گل قرار دارند.

بعد از این بازیکنان علی قلی‌زاده با ۷ گل و ۳ پاس گل توانست تا آمار خوبی را با شارلووا بلژیک کسب کند. نفر بعدی علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس است که تا اینجای فصل برای ماریتیمو ۶ گل و یک پاس گل را ثبت کرده است. علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان هم با فاینورد در تمام رقابت‌های این فصل پنج  گل و دو پاس گل را ثبت کرده است. پس از او کریم انصاری‌فرد با سه گل و یک پاس گل، محمد محبی با دو گل، سامان قدوس با یک گل و ۴ پاس گل بهترین آمار و عملکرد را داشته‌اند.

البته از آنجایی که هنوز این رقابت‌ها در جریان است می‌توان امیدوار بود که عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا بهتر از این هم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->