نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

به بهانه گل زیبای جهانبخش؛ بهترین عملکرد در اروپا برای کدام لژیونر است؟

  • کد خبر: ۹۹۸۵۴
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
به بهانه گل زیبای جهانبخش؛ بهترین عملکرد در اروپا برای کدام لژیونر است؟
لژیونرهای فوتبال کشورمان فصل موفقی را تا اینجا در قاره اروپا پشت سر گذاشته‌اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب گذشته بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند. مهدی طارمی برای پورتو پاس گل داد؛ جهانبخش یک گل فوق العاده زد و علی علیپور هم برای تیمش پنالتی گرفت تا شب درخشانی برای بازیکنان ایرانی در اروپا رقم بخورد.

تا به اینجا در رقابت‌های لیگ‌های فوتبال اروپایی بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا و به خصوص بازیکنان مهاجم و خط حمله توانسته‌اند آمار خوبی را از خودشان به ثبت برسانند. بازیکنان ایرانی امسال در لیگ‌های روسیه، آلمان، پرتغال، اوکراین، انگلیس، هلند، بلژیک، یونان و کرواسی به زمین رفتند و توانستند آمار قابل توجهی هم از خودشان به نمایش بگذارند.

از نظر ثبت آمار گل و پاس گل مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتوی پرتغال بهترین عملکرد را در بین تمام لژیونر‌های ایرانی داشته و توانست فصلی رویایی را با تیم پورتو به ثبت برساند. بعد از آن سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی توانستند آمار قابل توجه برای فوتبال ایران ثبت کنند.

تا زمان نگارش این مطلب مهدی طارمی با ۱۴ گل و نه پاس گل در تمام رقابت‌هایی که برای پورتو به زمین رفته بهترین عملکرد را بین لژیونر‌های ایرانی داشته است. پس از او الهیار صیادمنش با ۹ گل و ۴ پاس گل، شهاب زاهدی با ۹ گل و ۴ پاس گل و سردار آزمون با ۹ گل و یک پاس گل قرار دارند.

بعد از این بازیکنان علی قلی‌زاده با ۷ گل و ۳ پاس گل توانست تا آمار خوبی را با شارلووا بلژیک کسب کند. نفر بعدی علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس است که تا اینجای فصل برای ماریتیمو ۶ گل و یک پاس گل را ثبت کرده است. علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان هم با فاینورد در تمام رقابت‌های این فصل پنج  گل و دو پاس گل را ثبت کرده است. پس از او کریم انصاری‌فرد با سه گل و یک پاس گل، محمد محبی با دو گل، سامان قدوس با یک گل و ۴ پاس گل بهترین آمار و عملکرد را داشته‌اند.

البته از آنجایی که هنوز این رقابت‌ها در جریان است می‌توان امیدوار بود که عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا بهتر از این هم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->