حرف مردم

در این ستون دیدگاه‌های شما درباره موضوعات مختلف ورزش استان و نیز مطالب و محتوای انتشار یافته در «شهرآراورزشی» رامنتشر می‌کنیم.

چاهجویی: من نمی‌دونم روی چه حسابی ما باید برای 2 تا بازی در رده سنی 12 سال، 2میلیون و 200هزار تومان پول بدیم؟ پس هیئت فوتبال چه‌کاره است؟ برای چی می‌خوان این همه پول رو؟ از موقعی که به هرکی رسیدید، مجوز دادید. روز اول گفتید مبلغ مجوز مدرسه فوتبال رو باید بالا ببریم که هرکسی نتونه بیاد و تعداد رو هم زیاد کنیم. این کار بازار سیاه درست کرده و همه میرن دنبال مجوز و یک عده هم در حاشیه شهرها به کارشون ادامه میدن. این باعث رویش قارچ‌گونه مدارس فوتبال می‌شه و به‌انزواکشیدن فوتبالیست‌های ضعیف به لحاظ مالی.

شهروند: صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک خیلی شیرین بود اما باید قبول کنیم تیم ملی خوب بازی نکرد و اگر خوش‌شانس نبودیم، واقعا نمی‌توانستیم المپیکی شویم.

احمد مرادی: مجموعه ورزشی قدس هنوز خراب است. شما در گزارشتان نوشته بودید این زمین مرمت می‌شود، ولی هیچ اتفاقی نیفتاده. کِی قرار است این زمین درست شود؟

شهروند: برد شهرخودرو مقابل سپاهان در بازی دوستانه شیرین بود اما کاش این نتیجه در بازی رسمی هم رقم بخورد. امسال تیم خوبی داریم و می‌توان به موفقیتش امیدوار بود.

1345 ... 915: از والیبال چه خبر؟ لطفا گزارشی از وضعیت نماینده استان در لیگ برتر تهیه کنید.

 

راه‌های ارتباط با ما:
دیدگاه‌های خود را از طریق یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما در میان بگذارید:

30007289
shahraranews@
shahraravarzeshi@

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->