سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی، باعث تسلط به ابزار هنر و ادب برای تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد نگاهی به فیلم‌سینمایی «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» اثر سیدعلی موسوی‌نژاد| درکی درست از بازخوانی تاریخ وحقیقت
سرخط خبرها

معرفی نامزد‌های گلدن گلوب ۲۰۲۰/ فیلم روزی روزگاری در هالیوود

  • کد خبر: ۱۰۹۰۵
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
معرفی نامزد‌های گلدن گلوب ۲۰۲۰/ فیلم روزی روزگاری در هالیوود
نسخه باکیفیت جدیدترین فیلم کوئانتین تارانتینو یعنی «روزی روزگاری در هالیوود» روی سایت‌های تماشای فیلم قرار گرفته است.
هدی جاودانی| بعد از کلی انتظار بالأخره نسخه باکیفیت جدیدترین فیلم کوئانتین تارانتینو یعنی «روزی روزگاری در هالیوود» روی سایت‌های تماشای فیلم قرار گرفته است. فیلمی با بازی لئوناردو دی کاپریو، برد پیت و مارگو رابی و یک داستان ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه‌ای که روایتی از سینمای هالیوود در دهه ۶۰ میلادی است. بد ندیدیم این بار به جای روایتی شخصی از این فیلم، آن را از زبان معتبرترین منتقدان سینمای آمریکا به شما بشناسانیم و پیشنهاد کنیم بخشی از آخر هفته تان را به دیدن این اثر اختصاص بدهید.

* «تروی ریبیرو» در وبسایت سایفای، تنها ۲.۵ ستاره از ۵ ستاره به فیلم داده است. به عقیده او روزی روزگاری در هالیوود فیلم برداری شاهکاری دارد و داستان آن به خوبی نوشته شده است، اما روایت عقب می‌ماند، ساختار آن کند است و مملو از وصله پینه‌هایی سطحی است. او فیلم را تنها برای کسانی جذاب می‌داند که از تاریخ هالیوود اواخر دهه ۶۰ میلادی باخبر هستند.

* «آنا هورنادی» هم در واشنگتن پست به فیلم ۲.۵ ستاره داده است. به نظر او تماشای فیلم سرگرم کننده است، اما همان طور که از عنوان آن برمی آید، بیشتر به نمایشی از یک داستان شب می‌ماند که از سوی کودکی خشمگین و ستیزه جو ساخته شده باشد، کودکی که اصرار دارد از کسانی که آرزو‌های شیرینش را زهرآلود کرده اند، حق خود را بگیرد.

* «هالیگان» منتقد فیلمِ اسکرین دیلی، روزی روزگاری در هالیوود را بیشتر از دیگر منتقدان دوست داشته است. او نهمین فیلم تارانتینو را «بانمک، نوگرا و به طور غیرمنتظره‌ای خوش قلب» می‌بیند. اما او هم مانند دیگران به سستیِ اثر انتقاد وارد می‌کند: «تصاویری که تارانتینو به مخاطب ارائه می‌کند، در کمال مهارت پرداخته شده اند، اما گاه خیلی طولانی اند، یا به نظر پراکنده می‌آیند و روند فیلم را آهسته می‌کنند.» به نظر او تارانتینو اصلا عجله‌ای برای رسیدن به پایان فیلم از خود نشان نمی‌دهد.

* عمده منتقدین روی بازی بی نقص لئوناردو دی کاپریو و برد پیت و ترکیب مناسب آن‌ها اتفاق نظر دارند و برخی نیز به بازی مارگو رابی نقد‌هایی را وارد کرده اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->