نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با گل محمدی

  • کد خبر: ۱۴۵۴۶
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با گل محمدی
با جلسه‌ای که شب گذشته در تهران برگزار شد، حضور یحیی گل محمدی در مشهد دیگر منتفی است و امروز تکلیف نهایی مذاکرات باشگاه پرسپولیس با گل محمدی مشخص می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی تا اینجا پیش رفته که طرفین برای قرارداد به توافق رسیده اند اما امروز باید مدیران پرسپولیس با شهرخودرو این موضوع را نهایی کنند.

باشگاه شهرخودرو خواستار مبلغ بالایی از رضایتنامه است و امروز در نهایت تکلیف گل محمدی با سرخپوشان مشخص می شود. اگر باشگاه شهرخودرو رضایت به جدایی گل محمدی ندهد به طور قطع مسئولان پرسپولیس سراغ گزینه دوم خود می روند.

همچنین این باشگاه با استوکس مهاجم سابق تراکتور مذاکرات را ادامه داده اند و به توافق اولیه با این بازیکن دست پیدا کرده اند اما با توجه به نامه نگاری هایی که تراکتور با کمیته وضعیت بازیکنان داشته باشگاه پرسپولیس به دنبال حل شدن این مسائل است و امروز تکلیف استوکس هم مشخص می شود. 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->