کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

تمجید پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران از برگزاری جشنواره فوتبال ستاره‌ها در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۰۳۹۴
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
تمجید پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران از برگزاری جشنواره فوتبال ستاره‌ها در مشهد
جشنواره فوتبالی ستاره‌ها به همت شهرداری و شورای شهر مشهد در حال برگزاری است و ستارگانی همچون آندو تیموریان، مهدی رحمتی، حسین بادامکی و خداداد عزیزی در آن شرکت کردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با همت شورای شهر و شهرداری مشهد و همکاری سایر نهادها، فستیوال فوتبالی ستاره‌ها در زمین چمن مصنوعی پارک ملت مشهد، با حضور ستارگانی چون آندرانیک تیموریان، خداداد، بادامکی، رحمتی و ... در حال برگزاری است.

تیموریان: توجه به فوتبال پایه در مشهد ستودنی است

آندرانیک تیموریان در حاشیه جشنواره فوتبال ستاره‌ها در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام کسانی‌که این تورنمنت را در مشهد برگزار کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم این قبیل برنامه‌ها در نهایت منجر به رشد استعداد‌های فوتبالی در مشهد شود.

وی در خصوص حضور آکادمی‌اش در این رقابت‌ها گفت: پیشنهاد‌هایی از جا‌های مختلف مطرح بود، اما طی صحبتی که با حسین بادامکی انجام شد و در نهایت با جمع‌بندی که در کادر فنی آکادمی کردیم، تصمیم گرفتیم در این فستیوال شرکت کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: تیمم اولین تورنمنتش را در مشهد تجربه کرد و نتایج خوبی هم گرفتیم. خودم هم فوتبالم را در لیگ برتر از مشهد شروع کردم و خوشحالم که دوباره در این شهر حضور یافتم و خاطرات زنده شد. هنوز کار زیاد داریم و باید با برنامه‌ریزی پیش برویم.

تیموریان خاطرنشان کرد: استعدادیابی از حاشیه شهر مشهد منجر به رشد فوتبال این شهر خواهد شد. امیدوارم کسانی که با این بچه‌ها کار می‌کنند، بتوانند به رشد این فوتبالیست‌ها کمک کنند.

عزیزی: توجه به فوتبال پایه در مشهد نوید روزهای خوبی را می‌دهد

خداداد عزیزی در خصوص برگزاری فستیوال فوتبال ستاره‌ها در مشهد گفت: این اتفاقات معمولا در فوتبال مشهد اصلا رخ نمی‌دهد؛ هرچند در سایر نقاط هم به ندرت شاهد برگزاری چنین تورنمت‌هایی در این رده سنی هستیم. این تورنمنت‌ها برای آکادمی‌ها، خانواده‌ها و بازیکنان رده پایه جذابیت دارد. این بازیکنان در سن یادگیری قرار دارند و برای‌شان جذاب است که در مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: بازیکنان آکادمی خودم، حسین بادامکی و آندرانیک تیموریان از تهران نیز در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند. سه تیم نیز از حاشیه شهر اضافه شده‌اند که شاید هیچوقت بازیکنان‌شان شانس حضور در مدارس فوتبال را پیدا نکنند. از مدیر عامل آکادمی‌ام تقاضا دارم که بازیکنان توانمند حاشیه شهر حاضر در این تورنمنت را به آکادمی اضافه کنند. قبلا هم اعلام کرده بودیم که برخی از بازیکنان مستعد را در آکادمی بورس می‌کنیم تا هزینه‌ای بابت یادگیری پرداخت نکنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->