نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ایستگاه هیجان در لیگ استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۰۰۳۶۲
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
ایستگاه هیجان در لیگ استان خراسان رضوی
لیگ‌برتر فوتبال بزرگ‌سالان خراسان‌رضوی به روز‌های حساس نزدیک می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان در دور گروهی و در گروه دوم برگزار شد و یکشنبه هم بازی‌های گروه اول پیگیری می‌شود تا تکلیف چهار تیم صعودکننده به مرحله نهایی این مسابقات مشخص شود؛ رقابت‌هایی که به‌نوعی آوردگاه آرزو‌ها برای فوتبالیست‌هایی است که از اردوی تیم‌های خراسانی در سطوح کشوری از دسته‌سوم تا لیگ‌برتر بازماندند و حالا می‌خواهند شایستگی‌هایشان را دست‌کم در سطح استان بروز دهند. این رقابت‌ها امسال با حضور ۲۲ تیم در قالب دو گروه یازده‌تیمی برگزار و حالا به ایستگاه هیجان‌انگیزش در دور پایانی نزدیک می‌شود.

تکلیف گروه ۲ مشخص شد

رقابت‌های گروه دوم این پیکار‌ها پنجشنبه به پایان رسید و تیم‌های صنعت مشهد و پشتیبانی شمال‌شرق توانستند جواز حضور در دور نهایی را به‌دست بیاورند. تیم صنعت در گام پایانی دور گروهی ۲ بر ۰ ستارگان کویر خواف را برد و پشتیبانی شمال‌شرق هم ۵ بر ۰ نسیم را از پیش‌رو برداشت تا دو تیم به‌ترتیب با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل متفاوت اول و دوم گروهشان شوند. تیم‌های نسیم مشهد و آراد قوچان هم با تکیه بر قعر جدول به لیگ دسته‌یک سقوط کردند.

تلاش برای تصاحب ۲ جایگاه

تکلیف گروه اول رقابت‌های لیگ‌برتر استان یکشنبه مشخص می‌شود؛ جایی که دو تیم صدرنشین و دوم جدول یعنی نادر مشهد و سعید نیشابور به‌مصاف یکدیگر می‌روند. تیم‌هایی که به‌ترتیب با ۲۱ و ۲۰ امتیاز این جایگاه‌ها را تصاحب کرده‌اند. البته نادر به‌خوبی می‌داند با یک تساوی هم می‌تواند صدرنشین گروه و اولین صعودکننده از این گروه به مرحله نهایی باشد. در مقابل، آرامش مشهد و گاز سرخس هم با ۱۸ و ۱۷ امتیاز چشم‌انتظار شکست سعید نیشابور هستند تا با قرارگرفتن در جایگاه دوم بتوانند به صعود بیندیشند. البته در این مسیر، کار گاز سرخس سخت‌تر است، زیرا باید در مشهد با ابومسلم ثامن بازی کند و آرامش با پویان، تیم پایین‌نشین جدول، مسابقه دارد. در پایین جدول شهر آهن خواف و تربیت عالی به لیگ دسته‌یک سقوط کردند.

درخشش مشهدی‌ها، ناکامی شهرستانی‌ها

لیگ‌برتر فوتبال استان امسال با حضور ۲۲ تیم درحال برگزاری است که سهم مشهدی‌ها در این میان از شهرستانی‌ها بیشتر است و شاید به همین دلیل است که عملکرد تیم‌های مشهدی از حریفان شهرستانی بهتر بوده است. از گروه دوم این مسابقات دو تیم مشهدی به مرحله نهایی صعود کردند و در گروه یک هم تقریبا تکلیف صعود یک تیم مشهدی یعنی نادر مشخص است و تنها مدعی شهرستانی، سعید نیشابور، هم بعید نیست قافیه را در راه صعود به رقیب مشهدی یعنی آرامش ببازد. حضور دست‌کم سه تیم از مشهد در میان چهار تیم نهایی نشانگر عملکرد خوب مشهدی‌ها و ناکامی شهرستانی‌ها در این دوره از رقابت‌هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->