جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

استقلال جای تسویه حساب نیست آقای مجیدی

  • کد خبر: ۱۰۲۰۹۴
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
استقلال جای تسویه حساب نیست آقای مجیدی
رفتار فرهاد مجیدی با علیرضا منصوریان انتقاد‌های بسیاری به دنبال داشته است. سرمربی استقلال، اما بدون اینکه پاسخی به این انتقاد‌ها بدهد درحال گذران روزگار است، اما آیا مجیدی عملکرد مناسبی درمقابل منصوریان داشت؟!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی را به یاد صحبت‌های هفته گذشته‌اش در آکادمی فوتبال بهزاد غلامپور می‌اندازیم؛ روزی که به دعوت مربی دروازه‌بان‌های تیمش پاسخ مثبت داد و دقایقی در کنار آینده‌های فوتبال حاضر شد و برای‌شان حرف‌هایی زد؛ مجیدی آن روز از اهمیت اخلاق گفت. این جمله را: «قبل از اینکه فوتبالیست مطرحی باشید، آدم خوبی باشید.»

مجیدی حتی علی دایی را هم مثال زد و او را به عنوان چهره‌ای موفق در میدان بازی و بیرون از میدان بازی خطاب قرار دارد. جملاتی که به دل نشست. بعد از بازی با صنعت نفت آبادان اما علیرضا منصوریان اظهاراتی به زبان آورد که پرده از رفتار فرهاد با او و دیگر عوامل فنی باشگاه صنعت نفت آبادان بر‌داشت. ماجرایی تلخ؛ یک بی‌تفاوتی آمیخته با بی‌احترامی از سوی فرهاد مجیدی با یار قدیمی که موجب فوران آتش خشم منصوریان شد تا گلایه بلند بالایش را با رسانه‌ها در میان بگذارد و بشدت منتقد رفتار همتایش در استقلال شود. حقیقت این است که انتقاد از فرهاد مجیدی که این روزها با استقلال در صدر جدول قرار دارد دشوار است. از سویی احتیاط در مقابل تیمی که شانس بالایی برای قهرمانی دارد و از طرفی هوادارانی که به دلیل سال‌ها دوری از قهرمانی هرگز طاقت شنیدن نقد را ندارند. اما نسبت به آنچه منصوریان به زبان آورده نیز نمی‌توان بی‌تفاوت بود و صرف اینکه شخصی در جایگاه سرمربی استقلال قرار دارد از کنار کردارش به سادگی گذشت. برای فرهاد مجیدی همین بس که او را به یاد صحبت‌های خودش در آکادمی بهزاد غلامپور بیندازیم و این سؤال را در مقابلش قرار دهیم که چرا مقابل هم‌تیمی قدیمی‌اش چنان نکرد که خود از نوجوانان خواسته بود؟!
فرهاد مجیدی در حالی از تکریم میهمان‌هایی که روزگاری دست در دست‌شان برای سربلندی استقلال می‌جنگید، شانه خالی کرده است که این روزها پیرامون این باشگاه به دلیل بیانیه‌های متعدد که فاقد دور‌اندیشی است و همگی از محاسبات غلط سرچشمه می‌گیرد، بشدت پرحاشیه است و انتظار می‌رود او دست‌کم در برخوردهای دم دستی رفتاری انجام ندهد که برای استقلال چالش ایجاد کند.
حال اگر مجیدی با میهمان همان‌گونه برخورد می‌کرد که رسم است، هرگز منصوریان نیز با توپ پر به نشست خبری نمی‌رفت و رفتار او را به نقد نمی‌کشید و این سیاهه نیز نوشته نمی‌شد. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->